خانه / دعای دفع بلا و مشکل / دعای دفع ترس در هنگام خواب و ترس از جانوران

دعای دفع ترس در هنگام خواب و ترس از جانوران

در صورتی که از چیزهای زیادی ترس دارید. به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که در ادامه این مطلب از سایت هاروس. مرجع دعا ها و اذکار اسلامی و قرآنی دعای دفع ترس در هنگام خواب و ترس از جانوران را بخوانید.

در واقع این دعا باعث ایجاد یک حس مثبت و خوب در زندگی شما می شود و اگر فکر می کنید که مدام خطر شما را تهدید می کند این دعا حاجت می دهد.

,دعای ترس از حیوانات,دعای رفع ترس از حیوانات,دعا برای رفع ترس از حیوانات,دعای ترس از حیوان,دعا برای ترس از حیوانات,دعای ترس از پیشامد بد,دعاي ترس از پيشامد بد,دعا جهت ترس از پیشامد بد,دعا برای ترس از پیشامدهای بد,دعا به جهت ترس از پیشامد بد,دعای ترس از تنهایی,دعای ترس از زلزله,دعاي ترس از زلزله,دعاهای ترس از زلزله,دعای رفع ترس از زلزله,

دعای دفع ترس در هنگام خواب و ترس از جانوران

دعای دفع ترس در هنگام خواب و ترس از جانوران,دعا برای رفع ترس از زلزله,دعا ترس از زلزله,دعا هنگام ترس از زلزله,دعای ترس از مریضی,دعای ترس از بیماری,دعا برای ترس از مریضی,دعای ترس از رعد و برق,دعای ترس از دزد,دعا برای ترس از دزد,دعا ترس از دزد,دعای ترس از ارتفاع,دعا برای ترس از ارتفاع,دعای ترس از گربه,دعای رفع ترس از گربه

دعای دفع ترس خواب

روايت شده كه شخصى خدمت حضرت صادق عليه السلام شكايت از وحشت كرد حضرت فرمود آيا خبر ندهم شما را به چيزى كه اگر بگوئيد آن را وحشت نخواهيد كرد در شب و نه در روز .

بِسْمِ اللَّهِ وَ بِاللَّهِ وَ تَوَكَّلْتُ عَلَى اللَّهِ اِنَّهُ مَنْ يَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ اِنَّ اللَّهَ بالِغُ اَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللَّهُ لِكُلِّ شَيْئٍ قَدْراً اَللّهُمَّ اجْعَلْنى فى كَنَفِكَ وَ فى جِوارِكَ وَاجْعَلْنى فى اَمانِكَ وَ فى مَنْعِكَ.

بنام خدا و به يارى خدا و توكل كردم بر خدا كه براستى هركه توكل كند بر خدا او برايش بس است براستى خدا برساند فرمانش را و قرار داده خدا براى هر چيز اندازه اى خدايا قرار ده مرا در كنف خود و در جوار خود و قرارم ده در امان و حفظ خودت.

*****

چنانچه این آیه را بخواند، نخواهد ترسید اگر چه در میان جانوران بایستد و عدد خواندن آیه مبارکه 32 مرتبه است که در حین حرکت بخواند.

الا ان اولیاء اللّه لاخوف علیهم و لا هم یحزنون .

آیه جهت ترس از عقرب

هر که از عقرب بترسد این آیه را بخواند:

سلام على نوح فى العالمین انا کذلک نجزى المحسنین انه من عبادنا المومنین

********

 آیه جهت نجات از زندان

جهت نجات از زندان و رفع گرفتارى مداومت نماید بر این آیه ، اثر عاجل دارد:

بسم اللّه الرحمن الرحیم

و افوض امرى الى اللّه ان اللّه بصیر بالعباد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *