خانه / دعای فروش کالا / دعا برای فروش کالای مانده در مغازه و یا فروش جنس دست دوم

دعا برای فروش کالای مانده در مغازه و یا فروش جنس دست دوم

در یکی دیگر از پست ها و مطالب سایت هاروس قصد داریم به شما عزیزان. دعا برای فروش کالای مانده در مغازه و یا فروش جنس دست دوم را بیاموزیم. اگر می خواهید مشکل فروش یک کالا را برطرف کنید. این گونه دعا ها بهترین و مطلوب ترین نتیجه را خواهند داشت و سخت ترین مشکلات را بر شما آسان می کنند.

,دعای فروش خانه,دعای فروش خانه از راه دور,دعای فروش خانه در گنجهای معنوی,دعای فروش خانه در روز چهارشنبه,دعای فروش خانه در مفاتیح,دعای فروش خانه فوری,دعای فروش خانه با قیمت بالا,دعای فروش خانه به قیمت بالا,دعای فروش خانه در مفاتیح الجنان,دعای فروش ماشین,دعای فروش ماشین با قیمت بالا,دعای فروش ماشین در گنجهای معنوی

دعا برای فروش کالای مانده در مغازه و یا فروش جنس دست دوم

دعا برای فروش کالای مانده در مغازه و یا فروش جنس دست دوم,دعا فروش کالا فوری,دعای فروش زمین,دعای فروش زمین از راه دور,دعای فروش زمین و ملک,دعای فروش زمین و باغ,دعای فروش زمین به قیمت خوب,دعای فروش زمین مسکونی,دعای فروش زمین سریع,دعای فروش زمین یا ملک,دعا فروش زمین فوری,دعای فروش

هرگاه متاعى فروش نشود این آیات را بر کاغذى نویسد و در آن نهد از غیب مشترى مى رسد ان شاء اللّه

یا بنى اسرائیل اذکروا نعمتى التى انعمت علیکم و اوفو بعهدى اوف بعهدکم و ایاى فارهبون و امنوا بما انزلت مصدقا لما معکم و لاتکونوا اول کافر به و لا تشتروا بایاتى ثمنا قلیلا و ایا فاتقون . (سوره بقره ، آیه 40- 41)

و من اوفى بعهده من اللّه فاستبشروا ببیعکم الذى بایعتم به و ذلک هو الفوز العظیم .

(سوره توبه ، آیه 111)

و همچنین آیه آخر را هفت بار بر ظرف آبى بخواند بر متاع پاشد و باید متاع نامشروع نباشد.

دعا برای فروش مغازه

چون کسى به کسى حاجتى داشته باشد و خواهد که حاجت روا شود این آیه را بر دست راست خود سه مرتبه بخواند و دست بهم آورد. چون پیش آن شخص رود و در برابر او دست خود را باز کند مقصودش حاصل گردد.

ویل لکل افاک اثیم یسمع آیات اللّه تتلى علیه ثم یصره مستکبرا کان لم یسمعها قبشره بعذاب الیم و اذا علم من آیاتنا شیئا اتخذها هزوا اولئک لهم عذاب مهین .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *