خانه / دعا / دعای دفع خطر و بلا از نوزاد و کودک مجرب

دعای دفع خطر و بلا از نوزاد و کودک مجرب

اگر می خواهید از فرزند شما خطرات، بلا ها و شر دور باشد. پیشنهاد ما به شما عزیزان در یکی دیگر از عناوین و ادعیه هاروس دعای دفع خطر و بلا از نوزاد و کودک مجرب می باشد. این دعا را بخوانید که ان شاء الله زود تر نتیجه مطلوب می گیرید و بر مشکلات و سختی ها بر اساس این دعا می توان غلبه کرد. همین طور بزرگسالان نیز میتوانند آن را بر زندگی خود بخوانند.

دعای برای رفع بیماری کرونا,دعای رفع بیماری وبلا,دعایی برای رفع بیماری وبلا,دعای رفع بیماری واگیردار,دعا رفع بیماری واگیردار,دعا برای رفع بیماریهای واگیر,دعا رفع بیماری واگیر,دعای رفع بیماریهای واگیردار,دعا دفع بیماری واگیردار,دعای رفع بیماری های واگیر,دعا برای رفع بیماری واگیردار,

دعای دفع خطر و بلا از نوزاد و کودک مجرب

دعای دفع خطر و بلا از نوزاد و کودک مجرب,دعایی برای رفع بیماری کرونا,دعا براي رفع بيماري كرونا,دعای زیبا برای رفع بیماری کرونا,دعای رفع بیماریهای سخت,دعا برای رفع بیماری سخت,دعا برای رفع بیماریهای سخت,دعا برای درمان بیماری سخت,

دعای دفع بلا کودک تجربه شده

هرکه این دعا را بر هر سن و سالی در صبحگاهان یکبار بخواند، در آن روز هیچ بدی و مکروهی به او نمی رسد، و اگر این دعا در هنگام شب خوانده شود، هیچ بدی و ناراحتی به او نرسد:

«اَللّهُمَّ اَنْتَ رَبّی لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ عَلَیْکَ تَوَکَّلْتُ وَ اَنْتَ رَبُّ الْعَرْشِ الْعَظیمِ وَ لا حَوْلَ وَ لا قُوَّةَ اِلاّ بِاللَّهِ الْعَلِیِّ الْعَظیمِ ما شاءَ اللَّهُ کانَ وَ ما لَمْ یَشَاءْ لَمْ یَکُنْ اَعْلَمُ اَنَّ اللَّهَ عَلی کُلِّ شَیْئٍ قَدیرٌ وَ اَنَّ اللَّهَ قَدْ اَحاطَ بِکُلِّ شَیْئٍ عِلْماً. اَللّهُمَّ اِنّی اَعُوذُ بِکَ مِنْ شَرِّ نَفْسی وَ مِنْ شَرِّ قَضاءِ السُّوءِ وَ مِنْ شَرِّ کُلِّ ذی شَرٍّ وَ مِنْ شَرِّ الْجِنِّ وَ الاِْنْسِ وَ مِنْ شَرِّ کُلِّ دابَّةٍ اَنْتَ آخِذٌ بِناصِیَتَها اِنَّ رَبّی عَلی صراط مستقیم.» (مفاتیح الجنان)

حضرت علی (ع) فرمود:

هرکس قبل از طلوع خورشید یازده مرتبه سوره توحید، سوره قدر، و آیة الکرسی را بخواند خداوند مالش را از هر زیان و خطری حفظ می کند.( بحارالانوار، ج102، ص300)

هر کس در هنگامه ظهر 4 رکعت نماز به جای آورد و در هر رکعت سوره حمد و آیة الکرسی را بخواند خداوند او و خانواده و مال و دین و دنیای او را ایمن می سازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *