خانه / دعا / دعای دفع شر انسان حیوان اجنه و شیطان مجرب

دعای دفع شر انسان حیوان اجنه و شیطان مجرب

در این پست یک بار دیگر می خوانیم دعای دفع شر انسان حیوان اجنه و شیطان مجرب را. باعث می شود که اگر درگیر خطرات، مشکلات، شر و گرفتاری های بزرگ و کوچک شده اید. نجات پیدا کرده و به خواسته های اساسی و کلیدی و مهم برسید.

,دعای دفع شر و دشمن,دعای دفع شر ابلیس,دعای دفع شر بلا,دعای دفع شر خواب بد,دعای دفع شر حسود,دعای رفع شر همسایه بد,دعا برای دفع شر همسایه بد,دعا جهت رفع شر همسایه بد,دعای رفع شرمزاحم,دعای دفع مزاحم,دعاي رفع مزاحم,دعای دفع مزاحم از زندگی,

دعای دفع شر انسان حیوان اجنه و شیطان مجرب

دعای دفع شر انسان حیوان اجنه و شیطان مجرب,دعای رفع شر وبلا,دعای دفع شر و بلا صوتی,دعای رفع شر و دعوا,دعا برای رفع شر و دعوا,دعا برای دفع شر و دعوا,دعای رفع شر و مزاحم,دعای دفع شر و مزاحم,دعای دفع شر مزاحم,دعاي دفع شر مزاحم,دعا دفع شر مزاحم,

از حضرت رسول اکرم (ص) روایت شده است که فرمودند:

هر کس با ایمان سه آیه از اول سوره مبارکه انعام را در صبح با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بخواند حق سبحانه و تعالی هفتاد هزار ملک موکل کند. آن را از بلیات نگاه دارند و بنویسند برای او مثل اعمال هفتاد هزار ملک.

«الْحَمْدُ لِلّهِ الَّذِی خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضَ وَجَعَلَ الظُّلُمَاتِ وَالنُّورَ ثُمَّ الَّذِینَ کَفَرُواْ بِرَبِّهِم یَعْدِلُونَ.

هُوَ الَّذِی خَلَقَکُم مِّن طِینٍ ثُمَّ قَضَی أَجَلًا وَأَجَلٌ مُّسمًّی عِندَهُ ثُمَّ أَنتُمْ تَمْتَرُونَ.

وَهُوَ اللّهُ فِی السَّمَاوَاتِ وَفِی الأَرْضِ یَعْلَمُ سِرَّکُمْ وَجَهرَکُمْ وَیَعْلَمُ مَا تَکْسِبُونَ»( آیات 1 تا 3 سوره انعام)

دعای دفع شر شیطان تجربه شده

حضرت امیرالمومنین علی (ع) به نقل از پیامبر اکرم(ص) فرمودند:

هر کس با ایمان که به سفر رود و با او عصایی باشید از چوب بادام تلخ و آیه 22 سوره قصص را با این آیات (آیات 26 الی 28 سوره قصص) با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بخواند. در آن سفر از شر درندگان و از شر حیوانات زهرناک و از شر دزد محفوظ ماند و هفتاد فرشته او را محافظت کنند تا به خانه خود برگردد و از شر شیطان در آن سفر دور باشد:

«وَلَمَّا تَوَجَّهَ تِلْقَاء مَدْیَنَ قَالَ عَسَی رَبِّی أَن یَهْدِیَنِی سَوَاء السَّبِیلِ»( آیه 22 سوره قصص)

«قَالَتْ إِحْدَاهُمَا یَا أَبَتِ اسْتَأْجِرْهُ إِنَّ خَیْرَ مَنِ اسْتَأْجَرْتَ الْقَوِیُّ الْأَمِینُ. قَالَ إِنِّی أُرِیدُ أَنْ أُنکِحَکَ إِحْدَی ابْنَتَیَّ هَاتَیْنِ عَلَی أَن تَأْجُرَنِی ثَمَانِیَ حِجَجٍ فَإِنْ أَتْمَمْتَ عَشْرًا فَمِنْ عِندِکَ وَمَا أُرِیدُ أَنْ أَشُقَّ عَلَیْکَ سَتَجِدُنِی إِن شَاء اللَّهُ مِنَ الصَّالِحِینَ. قَالَ ذَلِکَ بَیْنِی وَبَیْنَکَ أَیَّمَا الْأَجَلَیْنِ قَضَیْتُ فَلَا عُدْوَانَ عَلَیَّ وَاللَّهُ عَلَی مَا نَقُولُ وَکِیلٌ» (آیات 26 الی 28 سوره قصص)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *