خانه / باطل السحر و چشم زخم / دعای دفع سحر طلسم و رهایی از جادو

دعای دفع سحر طلسم و رهایی از جادو

دعای دفع سحر طلسم و رهایی از جادو

در این مطلب رهگشای قوی و تجربه شده ای می خوانیم و می آموزیم که باعث می شود اگر می خواهید از سحر، جادو و طلسم در امان بمانید و زندگی تان عاری از خطرات و سختی ها شود، در واقع برای این منظور دعای دفع سحر طلسم و رهایی از جادو نتیجه می دهد.

دعای دفع سحر طلسم و رهایی از جادو
دعای دفع سحر طلسم و رهایی از جادو

دعای دفع سحر طلسم و رهایی از جادو,دعای باطل شدن سحر قوی,دعای باطل کننده سحر قوی,دعای باطل سحر از راه دور برای دیگران,دعای باطل سحر از راه دور فوق العاده قوی,دعا باطل سحر از راه دور,دعاي باطل كردن سحر از راه دور,دعاي باطل كردن سحر و جادو از راه دور

دعای دفع سحر طلسم و رهایی از جادو

گزيده ى دعاهاى بزرگ بانو و مادر گرامى ما، حضرت فاطمه ى زهرا سرور زنان جهانو دخت مهتر پيامبران كه درود خدا بر ايشان و خاندان پاكشان باد مادر آن حضرت ، دخت رسول خدا صلى الله عليه و آله و سلم ، نقل مى كند كه آن حضرت فرمود:
دخترم ! مى خواهى دعايى بياموزم ت كه هر كه بخواند، خواسته اش ‍ برآورده مى شود و هيچ جادو و ستمى در تو اثر نكند و هيچ دشمنى سرزنش نتواند (و شيطان در برابر نيايد) و خدا مهربان از تو روى نگرداند و دلت نلغزد و در خواستت رد نشود و همه ى خواسته هايت بر آورده گردد؟ پاسخ داد: پدر! اين از دنيا و هر چه در اوست براى من بهتر است . فرمود: بگو:

يا اعز مذكور و اقدمه قدما فى العز و الجبروت ، يا رحيم كل مسترحم و مفزع كل ملهوف اليه ، يا راحم كل حزين يشكو بثه و حزنه اليه ، يا خير من سئل المعروف منه و اسرعه اعطاء، يا من يخاف الملائكه المتوقده بالنور منه ، اسالك بالاسماء التى يدعوك بها حمله عرشك و من حول عرشك بنورك يسبحون شفقه من خوف عقابك . و بالاسماء التى يدعوك بها جبرئيل و ميكائيل و اسرافيل الا اجبتنى و كشفت يا الهى كربتى و سترت ذنوبى .
يا من امر بالصيحه فى خلقه فاذا هم بالساهرهر يحشرون ، و بذلك الاسم الذى احييت به العظام و هى رميم ، احى قلبى و اشرح صدرى و اصلح شانى ، يا من خص نفسه بالبقاء و خلق لبريته الموت و الحياه و الفناء، يا من فعله قول و قوله امر و امره ماض على ما يشاء.
اسالك بالاسم الذى دعاك به خليلك حين القى فى النار فدعاك به فاستجبت له و قلت : يا نار كونى بردا و سلاما على ابراهيم ، و بالاسم الذى دعاك به موسى من جانب الطور الايمن فاستجبت له ، بالاسم الذى تبت به على داود، و بالاسم الذى خلقت به عيسى من روح القدس ، و بالاسم الذى تبت به على داود، و بالاسم الذى و هبت به لز كريا يحيى ، و بالاسم الذى كشفت به عن ايوب الضر و تبت به على داود و سخرت به لسليمان الريح تجرى بامره و الشياطين و علمته منطق الطير.
و بالاسم الذى خلقت به العرش و بالاسم الذى خلقت به الكرسى ، و بالاسم الذى خلقت به الروحانيين ، و بالاسم الذى خلقت به الجن و الانس ، و بالاسم الذى خلقت به جميع الخلق ، و بالاسم الذى خلقت به جميع ما اردت من شى ء، و بالاسم الذى قدرت به على كل شى ء، اسالك بحق هذه الاسماء الا ما اعطيتنى سولى و قضيت حوائج ياكريم .
به تو خواهند گفت : آرى ، آرى ، يا فاطمه !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *