خانه / دعا / دعای رفع کدورت پس از دعوا تجربه شده

دعای رفع کدورت پس از دعوا تجربه شده

دعای رفع کدورت پس از دعوا تجربه شده

دعوا ممکن است در هر خانواده ای رخ دهد، اگر می خواهید از اختلافات میان زوجین و اعضای خانواده رها شوید پیشنهاد می کنیم که در ادامه این مطلب از سایت هاروس مرجع دعا ها و گره گشا های اسلامی دعای رفع کدورت پس از دعوا تجربه شده را بخوانید که ان شاء الله زود تر حاجت می گیرید.

دعای رفع کدورت پس از دعوا تجربه شده
دعای رفع کدورت پس از دعوا

دعای رفع اختلافات,دعای رفع اختلاف,دعا برای رفع اختلافات,دعا برای رفع اختلاف بین دو خانواده,دعا برای رفع اختلاف زوجین,دعا برای رفع اختلاف دو نفر,دعا برای رفع اختلاف زناشویی,دعا برای رفع اختلاف

دعای رفع کدورت پس از دعوا تجربه شده:

برای از بین بردن کدورت و قهر بعد از دعا به خصوص بین زن و شوهر دستورالعمل ذیل را انجام دهد و سه روز آنرا تکرار کند. چهارده مرتبه آیات شریفه پنجاه و چهار تا پنجاه و ششم از سوره مبارکه اعراف را با خلوص قلبی بر ظرفی از اب پاک بخواند و سپس قدری از آن آب را بنوشد و بقیه را در چهار گوشه اتاق یا منزل بپاشد. میان آنها محبت بسیار زیاد برقرار خواهد شد. مجرب است.

رفع کننده آیات ذیل از سوره مبارکه اعراف را بخواند :

إِنَّ رَبَّکُمُ اللَّهُ الَّذِی خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ فِی سِتَّهِ أَیَّامٍ ثُمَّ اسْتَوَىٰ عَلَى الْعَرْشِ یُغْشِی اللَّیْلَ النَّهَارَ یَطْلُبُهُ حَثِیثًا وَالشَّمْسَ وَالْقَمَرَ وَالنُّجُومَ مُسَخَّرَاتٍ بِأَمْرِهِ ۗ أَلَا لَهُ الْخَلْقُ وَالْأَمْرُ ۗ تَبَارَکَ اللَّهُ رَبُّ الْعَالَمِینَ (۵۴) ادْعُوا رَبَّکُمْ تَضَرُّعًا وَخُفْیَهً ۚ إِنَّهُ لَا یُحِبُّ الْمُعْتَدِینَ (۵۵) وَلَا تُفْسِدُوا فِی الْأَرْضِ بَعْدَ إِصْلَاحِهَا وَادْعُوهُ خَوْفًا وَطَمَعًا ۚ إِنَّ رَحْمَتَ اللَّهِ قَرِیبٌ مِّنَ الْمُحْسِنِینَ (۵۶)

******************

برخی افراد بسیار حساس هستند و بعضاً احساس می کنند که از طرف دیگران نسبت به ایشان دشمنی می شود و ….یا دشمنان زیادی دارند،لذا هرگاه احساس کردید که کسی یا کسانی باشما دشمنی دارند، برای دفع هرگونه آثار سوء که ممکن است انجام شده باشد : اول ؛ دریک مجلس یکهزار و شصت و نِه (۱۰۶۹) مرتبه بگوید «اعتصمت بالله» مجرب است.

دوم؛ برای مطالب مشکله در یک مجلس یکهزارو بیست و سه(۱۰۲۳) مرتبه بگوید «توکلت علی الله»
سوم؛ برای نجات از غم هایی که شمار را آزار می دهد سی و سه(۳۳) مرتبه « لا إِلهَ إِلاَّ أَنْتَ سُبْحانَکَ إِنِّی کُنْتُ مِنَ الظَّالِمِینَ »

اگر میخواهی دوستت بدارند؛ این آیه را بخوان اگر میخواهی همه تو را دوست بدارند همیشه با وضو باش این آیه را هم با گلاب و زعفران نوشته و همراه خود نگه دارید یُحِبّونَهُم کَحُبِّ الله اَلذینَ امَنوا اَشَدَّ حُبّاًْ لِلّه.

برگرفته از سایت دعاشفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *