خانه / برای جلب مهر و محبت و مودت / طلسم احضار محبت بادی برای جلب مهر و‌ محبت و تسخیر قلب شخص مورد نظر

طلسم احضار محبت بادی برای جلب مهر و‌ محبت و تسخیر قلب شخص مورد نظر

در این مطلب از سایت ادعیت و اذکار هاروس به طلسم احضار محبت بادی برای جلب مهر و‌ محبت و تسخیر قلب شخص مورد نظر پرداخته ایم. برای جلب مهر و محبت و تسخیر قلب معشوق و احضار معشوق از راه دور دعا و طلسم مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

طلسم احضار محبت بادی برای جلب مهر و‌ محبت و تسخیر قلب شخص مورد نظر,طلسم قوی احضار مهر و محبت بادی,طلسم عشق و محبت بادی,طلسم بادی برای افزایش مهر و محبت,طلسم سریع الاجابه محبت بادی,قویترین طلسم محبت بادی و هوایی,ذکر و دعای بادی افزایش محبت

طلسم احضار محبت بادی برای جلب مهر و‌ محبت و تسخیر قلب شخص مورد نظر

برای اینکه مرد یا زنی را از راه دور به عشق خود مبتلا کنید تا حدی که اگر خود را به شما نرساند دچار مشکلات روحی گردد و برای احضار و بی قراری فوری از این طلسم یهودی بادی حتی برای به خواستگاری کشاندن مردان می توان استفاده کرد.

دستورالعمل انجام طلسم بادی احضار محبت :

برای استفاده از این طلسم یهودی بادی باید تهیه کنید ۴۱ عدد فلفل سیاه و کمی زیتون بی هسته و یک کاسه مسی نو که استفاده نشده باشد.

ابتدای امر کمی روغن را در کاسه مسی داغ کنید و بعد از آن فلفل سیاه را داخلش کنید و آن را ساییده و زیتون را نیز مخلوط کنید و بکوبید تا تمام محتویات کاسه مسی له گردد. سپس چندین برگ از درخت زیتون را بهم وصله کرده و با خودکار بر روی برگ ها این طلسم را بنویسید:

بزعزعان زعزعان زع سحسحان سحسحان سحیق توکل یا ابا مره یالی تجلب العاصی والحره واجلب لی ( اسم المطلوب واسم مادرش ) الى ( اسم الطالب واسم مادرش ) والا تکون من الساجدین لادم ابو البشر الواحا ۲ العجل ۲ الساعه ۲

بعد از اتمام نوشتن، مخلوطی که در کاسه مسی له کرده را با قاشق در برگ هایی که طلسم را نوشته ایم قرار داده و با نخ آنرا محکم می بندیم که محتویات از لای برگ خارج نشود

سپس در تکه پارچه ای گذاشته و در زمین دفن می کنیم. این طلسم یهودی دایمی و بسیار قوی برای احضار محبت و جلوگیری از طلاق دادن و همچنین احضار پسران برای خواستگاری و ازدواج است .

اگر پسری مدت هاست که دختری را فریب داده و مشکلاتی برایش بوجود آورده و از ازدواج امتناع می کند این نسخه یهودی تضمینی برای ازدواج است.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *