خانه / دعای دفع بلا و مشکل / دعای زبان بند برای شوهر و شخص نزدیک شما مجرب و سریع الاثر

دعای زبان بند برای شوهر و شخص نزدیک شما مجرب و سریع الاثر

در یکی دیگر از پست ها و مطالب سایت هاروس. قصد داریم به شما عزیزان راهگشای تجربه شده ای بیاموزیم که پرخیر و برکت است. در واقع دعای زبان بند برای شوهر و شخص نزدیک شما مجرب و سریع الاثر نتیجه ای مطلوب دارد و زندگی تان را به سمت خوبی و خیر هدایت می کند. متن کامل این دعا را بخوانید که نتیجه می گیرید.

,دعای زبان بند,دعای زبان بند قوی برای شوهر,دعای زبان بند صم بکم عمی,دعای زبان بند قوی برای همه,دعای زبان بند چیست,دعای زبان بند قوی برای شوهرم,دعای زبان بند قوی برای شوهر زیر سنگ,دعای زبان بند قوی برای شوهر صم بکم,دعای زبان بند قوی برای شوهر شکاک,دعای زبان بند قوی برای همسر,دعای زبان بند قوی برای همه مردم,دعای زبان بند قوی برای همه از راه دور,نوین اطلس دعای زبان بند قوی برای همه,

دعای زبان بند برای شوهر و شخص نزدیک شما مجرب و سریع الاثر

دعای زبان بند برای شوهر و شخص نزدیک شما مجرب و سریع الاثر,دعای زبان بند برای چیست,دعای زبان بند شوهر چیست,دعای زبان بند قوی چیست,دعای زبان بند سکاکی چیست,دعای زبان بند خلقی چیست,دعای زبان بند معشوق چیست,منظور از دعای زبان بند چیست,دعای زبان بند قوی,دعای زبان بند و مطیع شدن از راه دور

دعای زبان بند تضمینی که در زیر آمده است را برای بستن زبان به صورت قوی و فوری باید قبل از ملاقات با شخص مورد نظر ۷ مرتبه تلاوت کنید.

************************

« یَا صَانِعَ کُلِّ مَصْنُوعٍ یَا خَالِقَ کُلِّ مَخْلُوقٍ یَا رَازِقَ کُلِّ مَرْزُوقٍ یَا  مَالِکَ کُلِّ مَمْلُوکٍ یَا کَاشِفَ کُلِّ مَکْرُوبٍ یَا فَارِجَ کُلِّ مَهْمُومٍ یَا رَاحِمَ  کُلِّ مَرْحُومٍ یَا نَاصِرَ کُلِّ مَخْذُولٍ یَا سَاتِرَ کُلِّ مَعْیُوبٍ یَا مَلْجَأَ کُلِّ مَطْرُودٍ »

************************

دعای زبان بند قوی و فوری برای شوهر

خانم هایی که می خواهند با بستن زبان شوهر خود به هذفشان برسند می توانند از دعای زبان بند قوی و فوری برای شوهر استفاده کنند که در زیر آمده است. خواندن این دعا به رام کردن شوهر کمک خواهد کرد.

************************

« رَبَّنا أَفْرِغْ عَلَیْنا صَبْراً وَ ثَبِّتْ أَقْدامَنا وَ انْصُرْناعَلَى الْقَوْمِ الْکافِرینَ »

و همینطور دعای مجرب دیگر در این زمینه که خیر می دهد و شرایط شما را دگرگون می سازد.

َتذْرُوهُ الرِّیَاحُ وَکَآنَ اللَّهُ عَلَى کُلِّ شَیْءٍ مُّقْتَدِرًا

رَبَّنَا اکْشِفْ عَنَّا الْعَذَابَ إِنَّا مُؤْمِنُونَ

یَوْمَئِذٍ یَصْدُرُ النَّاسُ أَشْتَاتًا

آنْفِرُواْ خِفَافًا وَثِقَالًا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *