خانه / دسته‌بندی نشده / دعای زبان بند قوی و فوری از مرحوم شیخ بهایی

دعای زبان بند قوی و فوری از مرحوم شیخ بهایی

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعای زبان بند قوی و فوری از مرحوم شیخ بهایی پرداخته ایم. برا زبان بستن سریع و فوری دعا و اذکار مجرب و قوی عنوان شده از مرحوم‌شیخ بهایی را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعای زبان بند قوی و فوری از مرحوم شیخ بهایی,دعایی مجرب برای بستن زبان،دعا برای زبانبندی،دعای قوی و فوری،دعای زبانبند از شیخ بهایی،دعای زبانبند شیخ بهایی

دعای زبان بند قوی و فوری از مرحوم شیخ بهایی

باید به مدت یک هفته نماز شب بخوانید . بعد از اتمام هر نماز پانصد صلوات ختم نموده به نیت بستن زبان حسود و بدخواه . بهترین روز برای شروع دعای زبان بند قوی شیخ بهایی چهارشنبه می باشد. اگر در چهارشنبه اول ماه مبارک رمضان این دستورالعمل را شروع نمایید بسیار قدرتمند اجابت می شود. (همچنین نگاه کنید به طلسم احضار فوری معشوق)

دعای زبان بند قوی فوری

دعای زبان بند قوی فوری که در زیر آمده است را از حفظ هفت مرتبه قرائت کنید . این دستورالعمل تنها 24 ساعت پایدار است . درست است که دعای زبان بند قوی فوری زمان کمی را شامل می شود ولی در آن یک روز از همه دعا های موجود در دنیا از جمله دعای زبان بند قوی شیخ بهایی قدرتمند تر اجابت می شود . ( نگاه کنید به مجموعه دعای زبان بند قوی و فوری )

«  رَبَّنا أَفْرِغْ عَلَیْنا صَبْراً وَ ثَبِّتْ أَقْدامَنا وَ انْصُرْنا عَلَى الْقَوْمِ الْکافِرینَ »

دعای زبان بند قوی برای شوهر

خانم هایی که می خواهند با بستن زبان شوهر خود به هدفشان برسند می توانند از دعای زبان بند قوی برای شوهر استفاده کنند که در زیر آمده است. خواندن این دعا به رام کردن شوهر کمک خواهد کرد. ( نگاه کنید به دعا برای آشتی بین زن و شوهر لجباز ) (نگاه کنید به طلسم رفتن به خواب معشوق)

« رَبَّنا أَفْرِغْ عَلَیْنا صَبْراً وَ ثَبِّتْ أَقْدامَنا وَ انْصُرْنا عَلَى الْقَوْمِ الْکافِرینَ »

طلسم زبان بند همگان

طلسم زبان بند همگان چیست ؟ برای پاسخ به این سوال مطالب جاری را دنبال کنید یک تسبیح را باز کرده و تمام مهره های آن را از نخ خارج کنید . هر بار که یکی از مهره های تسبیح را سره جایش باز می گردانید باید یک دور دعایی که در زیر آمده است را قرائت کنید. مانند دعای زبان بند قوی شیخ بهایی بهتر است طلسم زبان بند همگان را در روز چهارشنبه بسازید. طلسم زبان بند همگان مخصوص خانوم هاست و این دستورالعمل تحت هیچ شرایطی برای آقایان نتیجه نمی دهد. تا زمانی که روزی یک مرتبه تسبیحات حضرت زهرا را با این تسبیح بعد از نماز صبح قرائت کنید طلسمی را فعال نگاه داشته اید که زبان بند همگان است .هزینه خرید تسبیح باید مانند زبان بند با گره بر نخ تهیه شود. (نگاه کنید به بهترین دعای محبت– فوری و موثر)

« صمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ ( نام دشمنان را ذکر کنید ) لَایَتَکَلَّمُونَ ولا یَنطِقُونَ إلا بخیر أو یَصَمَتونْ شَتَّتْ الله شَمَلَهُمْ قَلَلْ الله عَدَهُم نَکَسْ الله جَیْشَهُم خَرَبْ الله دِیارَهُم جَعَلَ الله الدائِرَة عَلَیْهُمْ الله أکبر الله أکبر الله أکبر – فَلَمَّا رَأَیْنَهُ أَکْبَرْنَهُ وَقَطَّعْنَ أَیْدِیَهُنَّ وَقُلْنَ حَاشَ لِلَّهِ مَا هَٰذَا بَشَرًا إِنْ هَٰذَا إِلَّا مَلَکٌ کَرِیمٌ »

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *