خانه / دعای مهر و محبت / دعای سر به راه شدن همسر و نامزد مجرب

دعای سر به راه شدن همسر و نامزد مجرب

اگر همسر و نامزد شما نسبت به رابطه تعهد ندارد. یا این که بی اخلاق است. پیشنهاد می کنیم که حتما برای حل این مشکل و رفع این گره دعای سر به راه شدن همسر و نامزد مجرب را بخوانید. ان شاء الله که زود تر نجات پیدا کرده و سختی های شما تبدیل به آسانی می شود.

,دعای سر به راه شدن همسر,دعا برای سربه راه شدن همسر,دعا برای سربه راه شدن همسر,دعای جلب شوهر از راه دور,دعای جذب شوهر به زنش,دعای جذب شوهر از راه دور,دعای جذب شوهرم,دعای جلب همسر,دعا جذب شوهر,دعای جذب همسر به خود,دعای جذب همسر دلخواه,دعای جلب محبت همسر,

دعای سر به راه شدن همسر و نامزد مجرب

دعای سر به راه شدن همسر و نامزد مجرب,دعای جلب محبت شوهر,دعای جلب اعتماد شوهر,دعای جلب محبت شوهر ,دعای جذب همسر,دعای جذب شوهر به زن,دعای جذب شوهر خوب,دعای جلب همسر از راه دور,دعای جذب همسر

دعای سر به راه شدن نامزد از راه دور + دستور

عزیزان و همراهان هاروسی لازم است که هر دو دستور و دعای زیر را در نظر داشته باشید. ان شاء الله که بر این اساس مشکلتان حل می شود.

اگر کسی بخواهد میان زن و شوهری محبت زیادی برقرار گردد بطوری که یک ساعت نتوانند از هم جدا شوند در مسجد جامع شهری که در آن زندگی می کند شش رکعت نماز بخواند. هر دو رکعت به یک سلام و در هر رکعتی بعد از یکبار حمد هفت مرتبه آیة الکرسی بخواند. پس از اتمام آیة الکرسی را بر چهل و یک عدد فلفل سفید بخواند و چهل یک عدد فلفل سفید را در خاک ((محلی کسی که پا روی آن نگذارد)) دفن کند.

برای جلب محبت دیگران و گشایش در اموراین آیات شریفه را در روی طلا نوشته وآنرا با گلاب شسته و به صورت بزن و همراه خود نگهدار:

بسم الله الرحمن الرحیم

قَدْ شَغَفَهَا حُبّاً إِنَّا لَنَرَاهَا فِي ضَلاَلٍ مُّبِينٍ (بخشی از آیه ی ۳۰ سوره یوسف)

فَإِذَا عَزَمْتَ فَتَوَكَّلْ عَلَى اللّهِ إِنَّ اللّهَ يُحِبُّ الْمُتَوَكِّلِينَ (بخشی از آیه ۱۵۹ سوره آل عمران)

يُحِبُّهُمْ وَيُحِبُّونَهُ أَذِلَّةٍ عَلَى الْمُؤْمِنِينَ أَعِزَّةٍ عَلَى الْكَافِرِينَ (بخشی از آیه ۵۴ سوره مائده)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *