خانه / دسته‌بندی نشده / دعای شرف الشمس جهت حک بر روی سنگ انگشتر

دعای شرف الشمس جهت حک بر روی سنگ انگشتر

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعای شرف الشمس جهت حک بر روی سنگ انگشتر پرداخته ایم. برای دانستن نحوه و چگونگی حک دعای شرف الشمس بر روی انگشتر مطلب مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعای شرف الشمس جهت حک بر روی سنگ انگشتر,دعای شرف الشمس روی انگشتر,نوشتن دعا روی انگشتر عقیق,حکاکی دعای شرف روی نگین انگشتر,آداب و شرایط نوشتن دعا روی انگشتر,دعای رزق و روزی روی انگشتر,حرز و ذکر روی نگین انگشتر عقیق

دعای شرف الشمس جهت حک بر روی سنگ انگشتر

چه اذکار و ادعیه ای می توانم روی سنگ انگشتر عقیق حک کنم که توصیه شده و مجرب می باشند؟

سیّد ابن طاووس از حضرت باقر علیه السّلام روایت کرده:

هرکه صبح کند و در دستش انگشتر عقیقى باشد، که در انگشت راست کرده باشد، پیش از آنکه نظرش به کسى افتد، آن را به جانب کف دست برگرداند، و به آن نظر کند و سوره ” انّا انزلناه فى لیلة القدر” را تا آخر بخواند

سپس بگوید:

« آمَنتُ بِاللّهِ وَحدَهُ لا شَریکَ لَهُ و کَفَرتُ بِالجِبتِ وَ الطّاغُوتِ، و آمَنتُ بِسرّ ِ آلِ مُحَمَّدٍ و عَلا نِیِّتِهِم، وَ ظاهِرِهِم و باطِنهِم و أَوَّلِهِم و آخِرِهِم».

خداى عالمیان او را در آن روز، از شرّ آنچه از آسمان نازل می شود، و آنچه به سوى آسمان بالا می رود، و آنچه در زمین فرو می رود، و آنچه از زمین بیرون می آید حفظ می کند، و تا شامگاه در حرز [پناه] و حمایت خدا و دوستان خدا باشد.

بهترین انگشتر در دین اسلام :

در دین اسلام برخی از دعاها و سنگهایی توصیه شده که استفاده از آنها به جهت از بین بردن این بلایا، حوادث و طلسم ها بسیار مفید هستند.

به عنوان مثال:

دعای شرف الشمس بهترین دعا برای انگشتر عقیق می‌باشد که علاوه براینکه می‌توان از خواص مخصوص این دعا بهره‌مند شد می‌توان از آن به عنوان یک سنگ ضد طلسم و یک سنگ افزایش شانس نیز استفاده کرد.

بعضی از سنگ ها نیز به عنوان افزایش شانس و رزق و روزی شناخته می‌شوند که در ادامه به طور مختصر به بررسی آن‌ها نیز خواهیم پرداخت.

دعای شرف الشمس بهترین دعا برای انگشتر عقیق

بر روی همین سنگ عقیق که خواص بسیار دارد گاهی اوقات دعاهایی حکاکی می‌شود که بسیار توصیه شده و مفید هستند.

دعای شرف الشمس را می‌توان به عنوان بهترین دعا برای انگشتر عقیق در نظر گرفت، مخصوصا انگشتر عقیق زرد که با حکاکی دعای شرف شمس با نام انگشتر شرف شمس معروف شده‌است.

خیلی از مردم بر این باور هستند که با سنگ شرف شمس سروکار دارند

اما در واقع شرف الشمس سنگ نیست و یک دعای منسوب به امام علی (ع) است که نوشتن و حکاکی آن نیز آداب خاصی دارد.

این دعا که گفته شده‌است 13 حرف دارد شامل ۴ حرف از تورات ۴ حرف از انجیل و ۵ حرف از قرآن کریم می‌باشد.

هنگامی که این دعا بر روی سنگ عقیق زرد حکاکی شود با توجه به خواص سنگ عقیق و خواص این دعا شما همواره از بلایا و حوادث در امان خواهید ماند و در واقع یک سنگ افزایش شانس و همچنین یک سنگ ضد طلسم همراه خود دارید.

خواص سنگ عقیق شرف الشمس :

همانطور که گفته شد به همراه داشتن این سنگ ضد طلسم از دو جهت حائز اهمیت می‌باشد.

اول وجود سنگ طلسم شکن عقیق که به عنوان یک سنگ افزایش شانس و با ارزش خواص بسیاری دارد

دوم دعای شرف الشمس که بسیار توصیه شده و پرخاصیت است و بر روی سنگ ضد طلسم عقیق حکاکی می‌شود.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *