خانه / طلسم شرف شمس / دعای شرف شمس برای انگشتر – حکاکی طلسم شرف شمس روی انگشتر

دعای شرف شمس برای انگشتر – حکاکی طلسم شرف شمس روی انگشتر

در این پست از سایت اذکار و ادعیه هاروس دعای شرف شمس برای انگشتر – حکاکی طلسم شرف شمس روی انگشتر را برای شما برادران و خواهران عزیز قرار دادیم . طلسم و دعای شرف الشمس را در 19 فروردین و ساعت مخصوص بر روی کاغذ و یا نگین عقیق زرد یمنی می نویسند . همراه داشتن این انگشتر که مزین به دعای شریف شرف الشمس می باشد خواص و فوائد زیادی دارد از جمله افزایش رزق و روزی و گشایش در کارها و …

دعای شرف شمس برای انگشتر - حکاکی طلسم شرف شمس روی انگشتر

دعای شرف شمس برای انگشتر – حکاکی طلسم شرف شمس روی انگشتر,حکاکی شرف الشمس روی انگشتر,نوشتن طلسم شرف الشمس برای انگشتر,انگشتر شرف الشمس عقیق زرد,متن فارسی دعای شرف الشمس,شرف الشمس بر روی نگین عقیق زرد یمنی

دعای شرف شمس برای انگشتر – حکاکی طلسم شرف شمس روی انگشتر

حرز شرف الشمس که روی نگین و یا عقیق حکاکی می‌شود شامل پنج اسم اعظم خداوند می باشد که این کلمات مبارکه را «الله؛ جمیل؛ رحمن؛ مومن؛ نور» گفته‌اند و به جای نقش این کلمات، در حکاکی از حروف رمزگونه استفاده می شود.

نقش دعای شرف الشمس ۱۳ حرف دارد ۴ حرف از انجیل، ۴ حرف از تورات و ۵ حرف از قرآن کریم گرفته شده است.

دعای شرف شمس می بایست روی عقیق زرد رنگ حکاکی شود و چنانچه این سنگ عقیق زرد در دسترس نبود، می توان این دعا را بر روی یک تکه کاغذی زرد رنگ نیز نوشت.

در دعای شرف الشمس پنج اسم اعظم خداوند به روش مخصوصی به صورت رمز نوشته می‌شود که حکاکی آن کار هر کسی نمی باشد.

شخص نویسنده این اسامی باید فرد آگاه ، با ایمان و پاکی باشد و بتواند اصول نوشتن دعای شرف الشمس را رعایت کند.

خواندن این دعا قبل از حکاکی دعای شرف شمس توسط حکاکی توصیه می شود. اما توجه شود که لزومی به حکاکی آن بر روی عقیق زرد وجود ندارد.

بسم الله الرّحمن الرّحیم

اَللّهُم اِنّی اَسئَلُکَ بِالهاءِ مِنْ اِسمِکَ الْاَعظَم و بالثَلآثِ العِصّیِ و بالالَفِ المُقَّوِم و بِالمِیمِ الطَمیس الاَبتَر و بالسِّلمِ و بالاَربَعَه الَتِی ه‍ِی کالکَفِ بِلا مُعصَم و بِالهاءِ المَشقُوقَه و بالواوِ المُعظَّم صوره اِسمکَ الشَّریفِ الاَعظَم اَن تُصَلِیَ علی سَیِّدِنا مُحمَّدِ وَ آلِهِ بعدد حروف ماجری بِالقلم و اَن تَقضِی حاجَتِی.

روز نوزدهم فروردین ماه برای ستاره شناسان مسلمان اهمیت ویژه ای دارا می باشد. روزی که خورشید ۱۹ درجه در برج حمل (فروردین) قرار می گیرد.

منجّمان می گویند این روز بخصوص بنابه محاسبات نجومی، روزی خوش یمن و بابرکت می باشد و همچنین در ساعت های مخصوصی در این روز، خورشید در بهترین موقعیت خود در کهکشان و سال قرار می گیرد.

در این روز خورشید در نقطه خاصی در آسمان قرار می گیرد که نسبت به سایر ستارگان موجود در کهکشان انرژی بیش‌تری را دارا می باشد و آداب و اعمال خاصی برای آن تعیین شده است. اصطلاحا خورشید sun بر دیگر ستارگان اشراف دارد.

************************************

منبع : سایت هاروس ( مرجع کامل ذکر و دعاهای قرآنی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *