خانه / طلسم شرف شمس / متن فارسی دعای شرف الشمس – چگونه نوشتن دعای شرف الشمس

متن فارسی دعای شرف الشمس – چگونه نوشتن دعای شرف الشمس

در این پست از سایت اذکار و ادعیه هاروس متن فارسی دعای شرف الشمس – چگونه نوشتن دعای شرف الشمس را برای شما برادران و خواهران عزیز قرار دادیم . دعای شرف الشمس از دعاهای پرفضیلت می باشد که هر ساله بر روی انگشتر عقیق نوشته و حکاکی می شود . نوشتن شرف الشمس آداب و شرایط مخصوصی دارد  . در ادامه از سایت هاروس متن فارسی دعای شرف الشمس و روش نوشتن شرف الشمس را قرار دادیم .

متن فارسی دعای شرف الشمس - چگونه نوشتن دعای شرف الشمس

متن فارسی دعای شرف الشمس – چگونه نوشتن دعای شرف الشمس,معنی دعای شرف الشمس,ترجمه فارسی دعای شرف الشمس,حکاکی و نوشتن دعای شرف الشمس

متن فارسی دعای شرف الشمس – چگونه نوشتن دعای شرف الشمس

بسم الله الرّحمن الرّحیم

اَللّهُم اِنّی اَسئَلُکَ بِالهاءِ مِنْ اِسمِکَ الْاَعظَم و بالثَلآثِ العِصّیِ و بالالَفِ المُقَّّوِم و بِالمِیمِ الطَمیس الاَبتَر و بالسِّلمِ و بالاَربَعَه الَتِی ه ‍ ِی کالکَفِ بِلا مُعصَم و بِالهاءِ المَشقُوقَه و بالواوِ المُعظَّم صوره اِسمکَ الشَّریفِ الاَعظَم اَن تُصَلِیَ علی سَیِّدِنا مُحمَّدِ وَ آلِهِ بعدد حروف ماجری بِالقلم و اَن تَقضِی حاجَتِی.

معنی دعای شرف الشمس :

خداوندا ای الله از تو می خواهم با عظمت و بزرگی خود ای قادر مطلق و الله و اعلیحضرت و و اعلیحضرت و معصومان و ارادتمندان او و معاشرت او و ارادتمندان او و وصی او و اوست. و بالاخص او، و عالی ترینها و عالی ترین جانشین او، بر مولای ما محمد و آل او صلوات فرست و حاجت من را برطرف یاز.

************************************

منبع : سایت هاروس ( مرجع کامل ذکر و دعاهای قرآنی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *