خانه / دعا / دعای شرف شمس برای چیست – دعای هفت شرف شمس چیست

دعای شرف شمس برای چیست – دعای هفت شرف شمس چیست

در این پست از سایت اذکار و ادعیه هاروس دعای شرف شمس برای چیست – دعای هفت شرف شمس چیست را برای شما برادران و خواهران عزیز قرار دادیم . دعای شرف الشمس دعایی است که در تاریخ 19 فروردین نوشته می شود .زبق محاسبات نجومی این روز جزو روزهای خوش یمن و با برکت به حساب می آید . از خواص دعای شرف الشمس می توان به برآورده شدن حاجات اشاره کرد .

دعای شرف شمس برای چیست - دعای هفت شرف شمس چیست

دعای شرف شمس برای چیست – دعای هفت شرف شمس چیست,دعای شرف الشمس روی سنگ,شرف الشمس واقعا چیست,انگشتذ شرف الشمس در کدام انگشت,اومد نیومد شرف الشمس

دعای شرف شمس برای چیست – دعای هفت شرف شمس چیست

نوزدهمین روز از ماه فروردین برای منجمان مسلمان اهمیت ویژه ای داشته است.

روزی که خورشید 19 درجه در برج حمل (فروردین) باشد.

آن ها می گویند این روز خاص بنابه محاسبات نجومی، روزی خوش یمن و با برکت است و البته در ساعت های خاصی در این روز، بهترین موقعیت خورشید در کهکشان در سال است.

متن دعای شرف شمس :

بسم الله الرّحمن الرّحيم
اَللّهُم اِنّي اَسئَلُكَ بِالهاءِ مِنْ اِسمِكَ الْاَعظَم و بالثَلآثِ العِصّيِ و بالالَفِ المُقَّّوِم و بِالمِيمِ الطَميس الاَبتَر و بالسِّلمِ و بالاَربَعَه الَتِي ه‍ِي كالكَفِ بِلا مُعصَم و بِالهاءِ المَشقُوقَه و بالواوِ المُعظَّم صوره اِسمكَ الشَّريفِ الاَعظَم اَن تُصَلِيَ علي سَيِّدِنا مُحمَّدِ وَ آلِهِ بعدد حروف ماجري بِالقلم و اَن تَقضِي حاجَتِي

برآورده شدن حاجات با دعای شرف شمس 19 فروردین:

روز 19 فروردین از ساعت ۱۱:۵ صبح تا اذان ظهر ۲ رکعت نماز حاجت مثل نماز صبح می خوانیم بعد ۱۰۰ صلوات می فرستیم و مقداری صدقه برای ایتام کنار می گذاریم.

سپس دعا رو می نویسیم و در زیر آن سلامتی و فرج آقا امام زمان (عج) را از خداوند منان درخواست کرده ، مرقوم میداریم و سپس حاجت خود را می نویسیم و آن را تا کرده در پاکتی می گذاریم و تا ۱۹ فروردین سال بعد آن را باز نمی کنیم باشد که انشاالله حاجت خود را بگیریم .

لازم است بداینم که افضل وقت برای دعای شرف شمس ۱۱:۵ صبح تا اذان ظهر است و اگر فرصت نشد می توان دعای شرف شمس را تا اذان مغرب که هنگام استجابت دعاست انجام داد.

نکات مهم در طریقه نوشتن دعای شرف شمس باید رعایت شود:

1. در موقع نوشتن دعای شرف شمس هیچ خطی دوبار کشیده نشود.

2. در دعای سرف شمس سوراخ های ستاره و میم و ها و واو بسته نشود.

3. خطوط ابتدا و انتهای ستاره یگدیگر را قطع نکنند.

4. باید دقت شود در حین نوشتن دعای شرف مشس باید اندازه الف ها یکسان باشد.

5. واو آخر روی تمام نقش کشیده شود.

6. اگر دعای شرف شمس روی کاغذ نوشته می شوند با گلاب و زعفران نوشته شوند. جدول 4*4 شرف شمس نیز بدین شکل است که خواص یکسانی با نقش دارد.

************************************

منبع : سایت هاروس ( مرجع کامل ذکر و دعاهای قرآنی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *