خانه / طلسم شرف شمس / حکاکی اسم اعظم خداوند روی نگین شرف الشمس

حکاکی اسم اعظم خداوند روی نگین شرف الشمس

در این پست از سایت اذکار و ادعیه هاروس حکاکی اسم اعظم خداوند روی نگین شرف الشمس را برای شما برادران و خواهران عزیز قرار دادیم . بر روی نگین انگشتر شرف الشمس پنج اسم اعظم خداوند حکاکی و نوشته می شود . این 5 اسم اعظم شامل اسم های الله و جمیل و رحمان و مومن و نور می باشد . این اسم های اعظم به صورت شکل و نماد بر روی نگین شرف الشمس که سنگ عقیق زرد رنگ است نوشته می شود .

حکاکی اسم اعظم خداوند روی نگین شرف الشمس

حکاکی اسم اعظم خداوند روی نگین شرف الشمس,اسم اعظم روی شرف الشمس,نوشتن 5 اسم اعظم خدا روی شرف الشمس,حکاکی نام های خدا روی نگین شرف الشمس,حکاکی نشانه و رموز بر روی شرف الشمس

حکاکی اسم اعظم خداوند روی نگین شرف الشمس

آیات الهی به شکل نشانه و رموز به صورت نقش هفت شکل نوشته شده اند.

در این نقش اسم اعظم الهی ، چهار حرف از تورات و چهار حرف از انجیل و پنج حرف از قرآن کریم دارد.

کار حکاکی بر روی نگین شرف الشمس در یک روز سال که موکلین خورشید به زمین می آیند یعنی روز ۱۹ فروردین و در ساعات خاصی امکان پذیر است و عملی بسیار دقیق میباشد.

نگین شرف الشمس شامل 5 اسم اعظم خداوند است که به شکل های مختلفی دیده شده است و حتی گاهی 5 نام خداوند را بجای اشکال قرار میدهند ، شرف الشمس باید در روز 19 فروردین ماه از طلوع آفتاب تا ظهر نوشته شود.

اسم اعظم بر روی شرف الشمس :

نقش شرف شمس شامل پنج اسم اعظم خداوند است که آنها را کلمات مبارک  الله ، جمیل ، رحمن ، مومن ، نور  گفته اند و بجای نقش از پنج حرف اول آنها بصورت ا . ج . ر . م . ن میتوان استفاده کرد.

مرحوم شیخ بهایی هم همین شكل را در كتاب «سرّ المستتر» با اندكی تغییر آورده است.

این نقش را علاوه بر عقیق زرد بر روی پارچه یا کاغذ زرد رنگ نیز میتوان نوشت 

اهل این گونه فنون میگویند كه اگر یك بار شرف الشمس به طریق مخصوص نوشته شود، دیگر احتیاجی به تكرار در سال بعد ندارد و اثرش برای همیشه باقی خواهد بود.

حضرت آیت الله كاشانی شرف الشمس را جزء علوم غریبه دانست است : 

شرف الشمس از علوم غریبه است و این حروف شكل اسم اعظم است و در بعض كتب علمای شیعه دیدم كه این شكل از امیرالمؤمنین (ع) میباشد و آثاری مهم از جمله دفع فقر ، رفع بیماری ها ، حفظ از گزند جانوران ، ایمنی از بلایا ، كسب عزت و بزرگی و … دارد.

************************************

منبع : سایت هاروس ( مرجع کامل ذکر و دعاهای قرآنی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *