خانه / انگشتر / انگشتر شرف الشمس در کدام دست باید باشد

انگشتر شرف الشمس در کدام دست باید باشد

در این پست از سایت اذکار و ادعیه هاروس انگشتر شرف الشمس در کدام دست باید باشد را برای شما برادران و خواهران عزیز قرار دادیم . انگشتر شرف الشمس فرقی نمی کند در دست راست قرار گیرد یا دست چپ این مسئله بیشتر به سلایق افراد بستگی دارد . در ادامه از سایت هاروس با توضیحات و اطلاعات کامل درخصوص انگشتر شرف الشمس درخدمت شما عزیزان هستیم …

انگشتر شرف الشمس در کدام دست باید باشد

انگشتر شرف الشمس در کدام دست باید باشد,به دست کردن انگشتر شرف الشمس,انگشتر شرف الشمس در دست راست,انگشتر شرف الشمس در دست چپ

انگشتر شرف الشمس در کدام دست باید باشد

انگشتر شرف الشمس در دست کنید که مبارک است و صاحب آن عاقبتش به خیر و نیکی باشد امام صادق (ع)

کار حکاکی بر روی نگین شرف الشمس در یک روز سال که موکلین خورشید به زمین می آیند یعنی روز ۱۹ فروردین و در ساعات خاصی امکان پذیر است و عملی بسیار دقیق میباشد.

نگین شرف الشمس شامل ۵ اسم اعظم خداوند است که به شکل های مختلفی دیده شده است و حتی گاهی ۵ نام خداوند را بجای اشکال قرار میدهند ، شرف الشمس باید در روز ۱۹ فروردین ماه از طلوع آفتاب تا ظهر نوشته شود.

نقش شرف شمس شامل پنج اسم اعظم خداوند است که آنها را کلمات مبارک الله ، جمیل ، رحمن ، مومن ، نور گفته اند و بجای نقش از پنج حرف اول آنها بصورت ا . ج . ر . م . ن میتوان استفاده کرد ،

مرحوم شیخ بهایی هم همین شکل را در کتاب «سرّ المستتر» با اندکی تغییر آورده است. این نقش را علاوه بر عقیق زرد بر روی پارچه یا کاغذ زرد رنگ نیز میتوان نوشت

اهل این گونه فنون میگویند که اگر یک بار شرف الشمس به طریق مخصوص نوشته شود، دیگر احتیاجی به تکرار در سال بعد ندارد و اثرش برای همیشه باقی خواهد بود.

حضرت آیت الله کاشانی شرف الشمس را جزء علوم غریبه دانست است :

شرف الشمس از علوم غریبه است و این حروف شکل اسم اعظم است و در بعض کتب علمای شیعه دیدم که این شکل از امیرالمؤمنین (ع) میباشد و آثاری مهم از جمله دفع فقر ، رفع بیماری ها ، حفظ از گزند جانوران ، ایمنی از بلایا ، کسب عزت و بزرگی و … دارد.

شرف الشمس از منظر امامان

نیروهای اسرارآمیز و ماوراءالطبیعه و پررمز و رازی در جهان پیرامون ما وجود دارد که از بدو خلقت بشر برای حل مشکلات خود به راز آنها پی برده است و از آنها بهره برده است ، یکی از این نیروها انرژی فوق العاده نهفته در سنگ قیمتی شرف الشمس است.

ائمه معصومین (ع) نیزکه از علم الهی بهره مند و از رموز عالم مطلع بودند از این سنگ استفاده میکردند واستفاده از آنرا به دیگران نیز توصیه مینمودند.

امام صادق (ع) : انگشتر شرف الشمس در دست کنید که مبارک است و صاحب آن عاقبتش به خیر و نیکی باشد.

پیامبر (ص) : هر که انگشتر شرف الشمس در دست داشته باشد حاجتش بر آورده میشود.

امام صادق (ع) : انگشتر شرف الشمس باعث ایمنی در سفر است .

امام صادق (ع) : هر که انگشتر شرف الشمس در دست داشته باشد پریشان نشود و عاقبت کارش البته نیکو باشد .

پیامبر اکرم (ص) : انگشتر شرف الشمس در دست کنید مادامی که آدم آن را با خود داشته باشد اندوهی به او نمیرسد.

امام علی (ع) : دو رکعت نماز با انگشتر شرف الشمس بهتر است از هزار رکعت که با آن نباشد .

امام موسی کاظم(ع) : انگشتر شرف الشمس در دست کنید که موجب آسانی است و درآن هیچ دشواری نباشد.

» انگشتر شرف الشمس در اصل همان عقیق زرد میباشد و به سبب دعاهایی که بر روی ان حک میشود نام شرف الشمس بر ان نهاده شده است.

برخی از خصوصیات نگین شرف الشمس

گشایش امور و مشکلات ، باز شدن درهای رزق و روزی ،عزت و مقام یافتن ، حفاظت از شر بلایا و دشمنان ،حفاظت اموال ،حفاظت در مقابل بدگویان زبان بند ، بخت گشای بسیار موثر ، جلب محبت و احترام و مجذوب نمودن افراد و …

هدیه با ارزش را افراد ژرف نگر میتوانند انتخاب کنند ، شاید تاکنون به مشخصات هدیه های ماندگار توجه نکرده اید ، که چرا هدیه ای بعد از چند روز لطف خود را از دست داده و در گوشه ای خاک میخورد و در مقابل هدیه ای برای سالیان دراز و یا حتی برای تمام عمر باقی میماند ، جواب در این نکته است که هرچه هدیه با نیازهای فرد تطابق داشته باشد و هر اندازه منحصر بفرد باشد و هر میزان که بتواند کارایی خاص خود را برای سالیان سال حفظ نماید آن هدیه ویژگی ماندگاری را در خود خواهد داشت.

شرف الشمس هدیه ای نفیس که ثروت را به ارمغان می آورد و انسان را از گزند طلسمات و جادو و هر جن و انسی مصون میدارد ، ویژگی حفاظت کننده آن بقدری کاراست که برخی افراد از آن صرفا بعنوان حرز قدرتمند و نفوذ ناپذیر استفاده میکنند ، اغلب افراد ثروتمند وتاجران بزرگ ، صاحبان قدرت و نفوذ و اربابان علم وحکمت بی آن دیده نمیشوند و نکته جالب توجه در پنهان نگاه داشتن خواص بی مانند آن است.

احادیث و روایات معتبر فراوانی در باب فضیلت کاربرد آن موجود است و میگویند که خواص نقش حک شده شرف الشمس بر روی عقیق زرد از دو جنبه اهمیت دارد یکی در خواص عقیق نهفته است و دیگری در قدرت اسم اعظم الهی.

بی هیچ تردیدی آثار سریع و متداوم این نگین در بسط و گسترش رزق و روزی مورد تایید همگان است و گشایش امور را در سریعترین زمان بشکل کاملا مشهودی ایجاد مینماید ، عقاید گوناگونی موجود است که نقش نگین سلیمان نبی (ع) را شرف الشمس میدانند که قدرت سلطنت بر ملک و ثروت بی اندازه او را برایش میسر ساخته بود.

علم متافیزیک خاصیت متافیزیکی و مغناطیسی شرف الشمس بسیار بیشتر و بزرگ تر از مهره مار است ؛ شرف الشمس با خصوصیات منحصر بفردش که ناشی از اسم اعظم الهیست میتواند انسان را در مسیر صلاح و رستگاری حفظ نماید.

نگین شرف الشمس بی شک از مظاهر کامل نیروهای ماورائی و غیبی است که در عین واحد خواص گوهری عقیق اصل زرد رنگ و اسم اعظم الهی را دارد ، این گوهر گرانقیمت که باقیمت بسیار نازلی داد و ستد میشود خصوصیات یک یادگار تمام عمر را دارد که شناخت آن برای شما خالی از لطف نخواهد بود.

هرگاه خواستید توضیحات کاملی از شرف الشمس بخوانید حتما داستان حضرت سلیمان نبی (ع) و ملکه صبا را در این باب مطالعه فرمایید.

» شرف الشمس باید اصل باشد یعنی در روز و ساعت خاص با آدابی خاص حک شود و آن روزی نیست جز ۱۹ فروردین هر سال شمسی که اگر غیر از این تاریخ حکاکی شود هیچ خاصیتی نخواهد داشت.

نگین های تقدیمی هاروس توسط تعدادی از اساتید برجسته ، با دقت و ظرافت و با توجه به آداب و زمان در ساعات گفته شده و در روز ۱۹ فروردین دعا نویسی شده است.

دعای شرف شمس که باید بر نگین خوانده شود:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

اَللّهُم اِنّی اَسئَلُکَ بِالهاءِ مِنْ اِسمِکَ الْاَعظَم و بالثَلآثِ العِصّیِ و بالالَفِ المُقَّّوِم و بِالمِیمِ الطَمیس الاَبتَر و بالسِّلمِ و بالاَربَعَه الَتِی ه‍ِی کالکَفِ بِلا مُعصَم و بِالهاءِ المَشقُوقَه و بالواوِ المُعظَّم صوره اِسمکَ الشَّریفِ الاَعظَم اَن تُصَلِیَ علی سَیِّدِنا مُحمَّدِ وَ آلِهِ بعدد حروف ماجری بِالقلم و اَن تَقضِی حاجَتِی

************************************

منبع : سایت هاروس ( مرجع کامل ذکر و دعاهای قرآنی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *