خانه / انگشتر / علت تغییر رنگ سنگ شرف الشمس – تشخیص سنگ شرف الشمس اصل

علت تغییر رنگ سنگ شرف الشمس – تشخیص سنگ شرف الشمس اصل

در این پست از سایت اذکار و ادعیه هاروس علت تغییر رنگ سنگ شرف الشمس – تشخیص سنگ شرف الشمس اصل را برای شما برادران و خواهران عزیز قرار دادیم . سنگ شرف الشمس اصل نوعی سنگ زنده و جاندار است . رفته رفته سنگ شرف الشمس از رنگ زرد به رنگ نارنجی تغییر پیدا می کند . بنابراین سنگ شرف الشمس اصل را از همین موضوع می توان تشخیص داد . سنگ های شرف الشمس توسط دعانویسان مجرب نوشته می شود . موقع خرید انگشتر شرف الشمس حتما باید به این نکات توجه کرد که حتما اصل باشد .

علت تغییر رنگ سنگ شرف الشمس - تشخیص سنگ شرف الشمس اصل

علت تغییر رنگ سنگ شرف الشمس – تشخیص سنگ شرف الشمس اصل,دلیل تغییر رنگ سنگ شرف الشمس چیست,چرا رنگ نگین شرف الشمس عوض می شود,نحوه تشخیص دادن شرف الشمس اصل و بدل,رنگ زرد سنگ شرف الشمس اصل,سنگ شرف الشمس جاندار و زنده

علت تغییر رنگ سنگ شرف الشمس – تشخیص سنگ شرف الشمس اصل

روشی را که به شما آموزش میدم فقط مخصوص سنگ شرف شمس نیست بلکه متعلق به تشخیص تمام سنگهای قیمتیه. و شما میتونین این کار رو ,روی تمام سنگهای قیمتی خودتون امتحان کنید.

البته اساتید راههای متعددی را برای تشخیص سنگها در نظر دارند.

بعضی از اساتید ریش سفید کاغذ یا دستمال کاغذی خیلی ریز به اندازه یک یا دو میلیمتری را روی کف دست خود نگه میدارند و با دست دیگر سنگ را روی پارچه ابریشمی یا قالی و یا فرش تا چند ثانیه مالش میدن و بعد سنگ را روی کاغذ یا دستمال کاغذی قرار میدند اگر کاغذ روی سنگ جذب شد میفهمند که سنگ اصل بوده در صورتی که این کار همیشه درست و صحیح نیست.

چون خودم چندین بار سنگهای قیمتی را با این کار تست کردم بعضی ها جذب میشدند و بعضی ها نمیشدند در صورتی که اون سنگهایی که جذب نمیشدند با راهکارهای دیگه میفهمیدیم اصل هستند.

بعضی اساتید هم سنگ را روی شیشه میکشند و اگر شیشه خط خورد و سنگ صاف ماند میفهمند که سنگ اصل است که این هم زیاد جواب نمیده. یعنی صد در صد هم درست نیست.

ولی روشی که من میخواهم به شما آموزش بدم این روش رو از استادی که در پاکستان زندگی میکنه و برام راهش برام ایمیل کرده بود و صد در صد هم جواب میده.

یعنی با این روش خود سنگ خاصیت خوشو به شما نشون میده.

طریقه احضار زدن در خواب

شما این کار رو شب موقع خواب یابد انجام بدین.فقط توجه کنید که تمیز باشید و قبل از اینکه به رخت خواب برید وضو بگیرید.

سعی کنید تو تخت شما کسی نباشه یعنی تنها بخوابید.

هنگام خواب, وقتی دراز کشیدید. با دست چپ انگشتر یا همان سنگ را جلوی دهان خود بگیرید و ابتدا ۳ بار آیه الکرسی بخوانید سپس سوره های چهار قل را بخوانید.(ناس,فلق,توحید,کافرون) سپس ۱۰ بار صلوات بفرستید.

در طول این مدت سنگ جلوی دهانتان باشد.منظور به اندازه یک بند انگشت با لبتان فاصله داشته باشد.

در ضمن هر بار که هر سوره را میخوانید به سنگ فوت کنید.سر آخر نیت کنید و بگویید که (قدرت و توانایی خودتو تو خواب بهم نشون بده) سپس بدون اینکه کلمه ای حرف بزنید سنگ یا انگشتر را زیر بالش خود قرار بدین و بخوابین.

اگر در خواب اومد پس این سنگ و یا ذکری که طبق آداب نوشته شده و اگر کارایی داره قدرتشو به شما در خواب نشون میده

ولی فکر نکنین که به صورت یه پری سفید پوش میاد و با شما حرف میزنه,نه.

مثلا اگر سنگی که قدرتش برای افزایش مال و ثروته.در آن شب شما خواب مال و ثروت میبینید.به عنوان مثال خواب میبیند که شما دارید پول های بیشماری را شمارش میکنید.و یا گاو صندوق شما پر از پوله.و یا دارید در معامله ای خرید بزرگی انجام میدهید.و یا از این نوع خوابها . . .

و اگر برای محبت باشد شما خواب میبینید که همه به شما علاقه خاصی دارند و همه دوست دارن در خواب با شما رابطه برقرار کنند.و یا خواب میبینید که جنس مخالف به شما بوسه میزند و ابراز علاقه میکند و مثالهای دیگر. . .

و یه چیز دیگه اینکه هر سنگی در هفته دو شب خاص به خوابتان میاید.اگر شب اول نیامد تا چند شب امتحان کنید مطمئن باشید که در خوابتان میاید.اگر تا سه یا چهار شب پی در پی به خوابتان نیامد.پس مطمئنا آن سنگ اصل نبوده و کارایی ندارد.

من این کار را رو ده ها سنگها انجام دادم و معجزشو هم دیدم.اول انگشترهای خودم که یکی شرف شمس که طلسم شرف شمس کبیر روز ۲۷ رمضان حکاکی شده را امتحان کردم و در خواب دیدم که سر کلاس درس هستم و دارم در محضر استادی آموزش میبینم. همین انگشتر را دوباره مجددا در یه شب دیگر احضار زدم و درست شبیه آن خواب را دیدم. که متوجه شدم این سنگ باعث افزایش علم و روزیه. و سنگ دیگر که یاقوت قرمز آفریقاییه اونو هم در دو شب احضار زدم.شب اول به خوابم چیزی نیامد ولی شب دوم به خوابم اومده بود.درست همون مثالهایی که در مورد افزایش مال و ثروت که در بالا تعریف کردم را در خواب دیدم.یه بار دیدم که دارم در گاو صندوق را باز کردم و کلی پول ریخت بیرون و من دارم پول ها را شمارش میکنم.و در صحنه دیگر دیدم که دارم یه خانه ۱۵۰ متری را خریداری میکنم.

اینهایی که گفتم فقط خواستم مثالی بزنم.هر چند دهها سنگهای دیگر را هم تست کردم که بعضی هاشون اصل نبوده .یعنی اصلا به خوابم نیامده.و حتی برای اطمینان بیشتر پیش دوستانم که چندین سال تجربیه در سنگهای انگشتری دارند بردم . آنها بعد از بررسی گفتند که این سنگ اصل نیست.و این همان سنگی بوده که اصلا در خواب من هم نیامده بود.

به هر حال شما هم میتونین این تست رو روی سنگ خودتون انجام بدین.اگر در شب اول نیامد تا چهار شب تست کنین. امید وارم که متوجه شده باشید و بتونید انجامش بدین.

موفق و پیروز باشید.

منبع : اینترنت

************************************

منبع : سایت هاروس ( مرجع کامل ذکر و دعاهای قرآنی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *