خانه / دعا / دعای شفای بیماری های قلبی مجرب

دعای شفای بیماری های قلبی مجرب

در صورتی که شخصی را در زندگی دارید که درگیر بیماری های سخت است و می خواهید او را از این امراض برهانید و به زندگی بازگردانید؛ دعای شفای بیماری های قلبی مجرب را بخوانید.

ان شاء الله که پس از خواندن این دعا حاجت می گیرید و مشکلاتتان یک به یک حل می شود، تلخی ها کنار رفته و اگر یکی از نزدیکان شما دچار عارضه قلبی است زود تر و در همین شب ها شفا پیدا نماید.

دعای شفای بیماری سخت,دعای شفای بیماری لاعلاج,دعای شفای درد های سخت سخت صوتی,دعای شفای امراض کرونا,دعای شفای مریضی همسر,دعای شفای مرض پدر,دعای شفای درد های لاعلاج سریع الاجابه,دعای شفای بیماری سخت اهل سنت

دعای شفای بیماری های قلبی مجرب

دعای شفای بیماری های قلبی مجرب,دعای شفای درد پا,دعای شفای درد معده,دعای شفای درد چشم,دعای شفای درد دندان,دعای شفای درد سر,دعای شفای درد کمر,دعای شفای درد شکم,دعای شفای درد زانو,دعای درمان بیماری,دعای درمان لکنت زبان بزرگسالان,دعای درمان دندان درد,دعای درمان کرونا,دعای درمان تب,دعای درمان افسردگی,دعای درمان سردرد,دعای درمان درد

۱- خواندن سوره حشر بر بالین بیمار یکی از استجابت کننده ترین دعاها برای سلامتی به جز مرگ است. آمده است که هنگام خواندن سه آیه آخر این سوره مبارک دستتان را بر سر بگذارید و آیات شریفه آن را قرائت کنید.

۲- تلاوت آیات آخر سوره مبارکه فجر به قلب شما آرامش می دهد و شما را از استرس دور می کند.

۳- آیه ۲۸۸ سوره زیبای رعد. در این آیه خداوند ما را آگاه می کند که اوست آرامش دهنده دلها. این دعا را در حالی که دست بر سینه گذاشته اید هفت مرتبه با خلوص نیت بخوانید.

۴- یکی از چیزهایی که موجب ناراحتی و بیماری قلبی می شود استرس و افکار منفی است ذکر خود کلمه الله یا جلاله آرامش دهنده قلب است. با ذکر این کلمه تنفس شما تنظیم شده و در بین قلب و ریه جریان پیدا می کند.

۵- وضو بگیرید و برای تسکین درد قلب سوره انسان یا سوره مبارکه دهر را قرائت کنید.

۶- سوره قریش یکی دیگر از دعا هایی است که می توانید برای شفا بیمار قلبی آن را بخوانید.

برای درمان دردهای خود به حضرت امام موسی بن جعفر (ع)  توسل کنید ، و دعای زیر را بخوانید:
«اللهم انی اسالک بحق ولیک موسی بن جعفر (علیهم السلام) الا عافیتنی فی جوارحی ما ظهر منها و مابطن، و رفعت عنی جمیع الالام و الاسقام یا جواد یا کریم یا رحیم و یا ارحم الراحمین»
«خدایا از تو مسئلت دارم به حق ولیت امام موسی بن جعفر (ع) درد ظاهری و باطنی اعضا و جوارح مرا عافیت بخشی، و همه دردها و ناخوشیها را از آن برطرف سازی، ای بخشنده، ای بزرگوار، ای رحیم، ای مهربانترین مهربانان.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *