خانه / دعا / دعا برای درمان معده درد و دل درد سریع الاجابه

دعا برای درمان معده درد و دل درد سریع الاجابه

بسیاری از ما با توجه به شرایط زندگی سختی که داریم درگیر بیماری های معده و روده می شویم و حتی ممکن است دل درد همیشگی همراهمان باشد، دعا برای درمان معده درد و دل درد سریع الاجابه در این وضعیت می تواند معجزه کرده و مشکل شما را حل کند.

به هر حال هر کسی ممکن است درگیر امراضی شود و راه های زیادی را برای درمان استفاده کند اما نتیجه نگیرد. این دعا معجزه آسا است.

دعای درد دندان,دعای درد معده,دعای درد کمر,دعای درد شکم,دعای درد معده در مفاتیح,دعای درد زانو,دعای درد چشم,دعای درد زایمان,دعای شفای مریض,دعای شفای بیماران,دعای شفای مریض صوتی,دعای شفای مادر,دعای شفای بیماری,دعای شفای مریض ها,دعای شفای بیماری سخت,دعای شفای چشم زخم

دعا برای درمان معده درد و دل درد سریع الاجابه

دعا برای درمان معده درد و دل درد سریع الاجابه,دعای معده درد,دعا معده درد,دعا معده,دعای درد معده بر خرما,دعای رفع معده درد,دعای درد معده در مفاتیح,دعای شفای معده درد,دعای شفای معده,دعای مریضی,دعای مریضان,دعای مریض ها,دعای مریضی کرونا,دعای مریض صوتی,دعای مریض بد حال,دعای مریض اهل سنت,دعای مریض شفا

برای درمان درد معده پیشنهاد می کنیم از دعاهای زیر استفاده کنید.

آیه ۲۵۵ سوره بقره که قسمتی از آیت الکرسی است را در کاغذی بنویسید، در آب بیاندازید و سپس آب آن را بنوشید.

سوره آل عمران هم برای بیماری های معده و گوارش در دل خود دعایی جای داده است. آیه ۸ این سوره را سه بار بر خرما بخوانید و سپس به شخصی که دچار درد معده است بخورانید. این کار باید در سه روز پشت سر هم انجام شود.

می توانید آیه ۸۰ سوره زیبای شعراء را هم بنویسید و همراه خود نگه دارید.

آیات ۸۷ و ۸۸ سوره انبیاء را بخوانید و سپس ۷ بار سوره حمد را ذکر کنید. با خواندن این دعا درد معده ای که ناشی از استرس و اعصاب باشد رفع خواهد شد.

امام صادق (ع) فرمود: هر کس دردمند باشد، پس در هر روز چهل مرتبه به مدت چهل روز دعای زیر را بخواند، یا دیگران بر او بخوانند، ان شاءالله دردش تسکین یابد.
بسم الله الرحمن الرحیم الحمد لله رب العالمین حسبنا الله و نعم الوکیل، تبارک الله احسن الخالقین و لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *