خانه / دعا / دعای عاقبت بخیری و موفقیت در یک کار

دعای عاقبت بخیری و موفقیت در یک کار

دعای عاقبت بخیری و موفقیت در یک کار

اگر درگیر مشکلاتی در کار و زندگی خود شده اید پیشنهاد می کنیم که در ادامه این مطلب از هاروس دعای عاقبت بخیری و موفقیت در یک کار را بخوانید که ان شاء الله هر چه زود تر از این وضعیت و سختی های زندگی عبور می کنید.

دعای عاقبت بخیری و موفقیت در یک کار
دعای عاقبت بخیری و موفقیت در یک کار

دعای عاقبت بخیری و موفقیت در یک کار,دعاي موفقيت در زندگي,دعا برای موفقیت در زندگی,دعای برای موفقیت در زندگی,دعای مجرب موفقیت در زندگی,دعا برا موفقیت در زندگی,دعا جهت موفقیت در زندگی,دعای موفقیت در کار و زندگی,دعای مجرب برای موفقیت در زندگی

دعای عاقبت بخیری و موفقیت در یک کار

کتاب سعد بن عبدالله – حسن بن علی بن عبدالله (بن المغیره) – حسین بن سیف – محمد بن سلیمان بصری – ابراهیم بن المفضل – ابان بن تغلب:
امام صادق علیه السلام فرمود: دعایی که حضرت سجاد علیه السلام به هنگام رفتن همراه محمد بن الحنفیه برای داوری به نزد حجرالاسود خواندند این بود:
اللهم انی أسألک باسمک المکتوب فی سرادق المجد، و أسألک باسمک المکتوب فی سرادق البهاء، و أسألک باسمک المکتوب فی سرادق العظمه، و أسألک باسمک المکتوب فی سرادق الجلال، و أسألک باسمک المکتوب فی سرادق العزه، و أسألک باسمک المکتوب فی سرادق القدره.
و أسألک باسمک المکتوب فی سرادق السرائر السابق الفائق الحسن النضیر، رب الملائکه الثمانیه و رب العرش العظیم، و بالعین التی لاتنام، و بالاسم الاکبر الاکبر الاکبر، و بالاسم الأعظم الأعظم الأعظم، المحیط بملکوت السماوات و الأرض، و بالاسم الذی اشرقت به الشمس و اضاء به القمر و سجرت به البحار و نصبت به الجبال.
و بالاسم الذی قام به العرش و الکرسی، و باسمائک المقدسات المکنونات المخزونات فی علم الغیب عندک، أسألک بذلک کله و ان تصلی علی محمد و آل محمد و ان تفعل بی کذا و کذا.
ابان بن تغلب گوید: امام صادق علیه السلام فرمود: آبان! مبادا این دعا را جز در امر مهم آخرتی یا دنیایی بخوانید! مردم نمی دانند این چیست. این از گنجینه ی دانش آل محمد علیهم السلام است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *