خانه / دسته‌بندی نشده / دعای عزیمت در احضار موکل و مهمترین نکته در تسخیر موکل

دعای عزیمت در احضار موکل و مهمترین نکته در تسخیر موکل

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعای عزیمت در احضار موکل و مهمترین نکته در تسخیر موکل پرداخته ایم. برای دانستن موارد و نکات تسخیر موکل مطب مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعای عزیمت در احضار موکل و مهمترین نکته در تسخیر موکل,مهمترین مسئله در تسخیر موکل – یک نمونه از دعای عزیمت در احضار موکل,تسخیر موکل,آیات مخصوص تسخیر موکل,دعای عزیمت برای تسخیر موکل,خواندن دعای عزیمت,دعای احضار موکل,تسخیر موکل با خواندن دعای عزیمت,خواندن عزائم مخصوص تسخیر موکل

دعای عزیمت در احضار موکل و مهمترین نکته در تسخیر موکل

مهمترین چیزی را که باید به خاطر داشته باشیم این است که در تسخیر حتما و لزوما (و این لزوما مهم است) باید عزیمت خوانده شود.

بدون عزیمت اصلا تسخیری وجود نخواهد داشت.

اینکه چرا به آن عزیمت میگوئیم دلائل مختلفی دارد:

یکی اینکه در بیشتر مواقع ما آنرا با لفظ عزمت علیکم شروع میکنیم.

دیگر اینکه لفظ عزمت جنبه اجبار دارد.

ولی بطور کلی باید توجه داشته باشیم که در عزیمت میتوان الفاظ متفاوتی را به عنوان شروع عزیمت ذکر کرد( به عبارت دیگر میتوانیم بگوئیم عزمت علیکم، اقسمت علیکم یا اوجبت علیکم و از این قبیل). یک نمونه از عزیمتهای مهم در بخش احضارات را در ذیل توجه فرمائید:

أقسمت علیک یا (اسم جنها یا موکلین را ذکر میکنیم. این اسامی را با راهنمائی استاد عامل قبل از تسخیر باید استخراج کرده باشیم)

بسم الله الحی القیوم الرحمن الرحیم رب جبرائیل و میکائیل اه ٍ اه ٍ اه ٍ اه ٍ اهیا شراهیا اهیا هاهیا نماهیا أدونای ٍ أصباؤت ٍ ال ٍ شدای ٍ شلعجص ٍ شلیقوش ٍ ططکلیوش ٍ مهلوشخ ٍ بهمش ٍ همیوش ٍ یشهیث ٍ شناهش ٍ مرططکیوش ٍ نافهلم ٍ نافغلا ثاوث ما أعظم سلطان الله أحترق من عصی أسماء الله بالنار الموقده أصعقوا بهم الرجیف و الفزع الشدید و الروع العظیم و العذاب الألیم أجب بحق الله الکبیر (إِن کَانَتْ إِلاّ صَیْحَهً وَاحِدَهً فَإِذَا هُمْ جَمِیعٌ لّدَیْنَا مُحْضَرُونَ) أجب و أسمع و أطیع و أسرع بحق ما أقسمت به علیک (و انه قسم لو تعلمون عظیم) الوحا الوحا العجل العجل الساعه الساعه.

توجه: (لطفا از خواندن این عزیمت با صدای بلند جدا پرهیز فرمائید)

پس از گفتن جمله بحق الله الکبیر در عزیمت فوق، میبایستی که معزم یا تسخیر کننده، فعل یا چیزی را که میخواهد از آنها (موکلین از هر نوع) بطلبد.

سوای اینکه فقط حاضر شده اند یا ما را به اشتباه انداخته اند(تلبیس) یا اینکه اطاعت بکنند یا خیر ما باید آنچه میخواهیم و یا عملی را که از آنها انتظار انجامش را داریم از اینها طلب کنیم.

اما نکته ای که باید بسیار به آن توجه شود لحن و تلفظ کلمات است. مثلا کلمه آهٍ را توجه فرمائید. این کلمه را حتما حتما باید با تنوین بخوانیم. نمیتوانیم در تسخیر بگوئیم آه. زمانی که با تنوین میخوانیم خود نوعی حالت تقویت و تاثیردر عزیمت ایجاد میکند.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *