خانه / دعای درمان بیخوابی / دعای قبل از خواب برای آرامش و دفع استرس شب

دعای قبل از خواب برای آرامش و دفع استرس شب

بسیاری از ما ممکن است در طول روز مدام با استرس هایی روبرو شویم که زمینه و بخشی از آن حتی در هنگام شب هم ما را رها نکند. در این شرایط دعای قبل از خواب برای آرامش و دفع استرس شب می تواند نتیجه دهد. این دعا را وقتی که می خواهید بستر خواب بگذارید بخوانید که باعث می شود به آرامش قلبی به دنیای خواب بروید. متن کامل این دعا را در ادامه بخوانید تا حاجت بگیرید.

,دعای رفع استرس,دعای رفع استرس صوتی,دعای رفع استرس و دلشوره,دعای رفع استرس و نگرانی,دعای رفع استرس امتحان,دعای رفع استرس و ترس,دعای رفع استرس شدید,دعاي رفع استرس,دعای رفع استرس و افسردگی,دعای رفع استرس و دلهره,دعای ارامش و رفع استرس صوتی,دانلود دعای رفع استرس صوتی,دعای آرام خوابیدن کودک,دعای ارام خوابیدن بچه,دعا برای آرام خوابیدن نوزاد,

دعای قبل از خواب برای آرامش و دفع استرس شب

دعای قبل از خواب برای آرامش و دفع استرس شب,دعا برای آرام خوابیدن بچه,دعا جهت ارام خوابیدن نوزاد,دعا برای آرام خوابیدن فرزند,دعا برای ارام خوابیدن نوزاد در شب,دعا براي ارام خوابيدن نوزاد,دعای آرامش خواب بچه,دعا برای خواب آرام کودک,دعای برای آرامش خواب,دعا خواب ارام,دعاي ارامش قبل خواب,دعا ارامش قبل خواب

در صورتی که فکر می کنید عاملی موجب بر هم ریختن آرامش فکری تان می شود. این دعا نتیجه بخش است و گره گشا. باعث می شود که مشکلات زندگی تان یک به یک از بین برود.

دعای قبل از خواب دفع شیطان

حضرت فاطمه(س) دختر پیامبر اسلام(س) فرمود: (روزی) رسول خدا(ص) فرمود: ای فاطمه! زمانی که بستر را بگسترانی بگو:

اَلْحَمْدُلِلَّهِ الْکافی، سُبْحانَ اللَّهِ الْاَعْلی، حَسْبِیَ اللَّهُ وَ کَفی، ماشاءَاللَّهُ قَضی، سَمِعَ اللَّهُ لِمَنْ دَعا، لَیْسَ مِنَ اللَّهِ مَلْجَأٌ، و لا وَراءَ اللَّهِ مُلْتَجأ. تَوَکَّلْتُ عَلَی اللَّهِ رَبّی وَ رَبِّکُمْ، ما مِنْ دابَّهٍ اِلاَّ هُوَ آخِذٌ بِنَاصِيَتِهَا ۚ إِنَّ رَبِّي عَلَىٰ صِرَاطٍ مُسْتَقِيمٍ اَلْحَمْدُلِلَّهِ الَّذى لَمْ یَتَّخِذْ وَلَداً، وَ لَمْ یَکُنْ لَهُ شَریکٌ فِی الْمُلْکِ، وَ لَمْ یَکُنْ لَهُ وَلِیٌّ مِنَ الذُّلِّ، وَ کَبِّرْهُ تَکْبیراً.

حضرت فاطمه(س) می فرماید: سپس پیامبر اکرم(ص) فرمود:
مسلمان نیست کسی که این دعا را هنگام خواب بگوید و سپس در میان شیطان و حیوانات گزنده و درنده بخوابد و او را زیانی برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *