خانه / دعای رزق و روزی / دعا برای ادای قرض و دین و آسان شدن زندگی

دعا برای ادای قرض و دین و آسان شدن زندگی

امروز و در این پست از سری دعا ها و اذکار سایت هاروس. دعا برای ادای قرض و دین و آسان شدن زندگی را می خوانیم. قرض و بدهی به طور کلی موجب بروز استرس و فشار در زندگی می شود. اگر شما هم درگیر آن هستید خواندن این گونه دعا ها می تواند نجات بخش باشد. در واقع باعث می شود که بتوانید هر چه زود تر بدهی های خود را پرداخت کنید و قرض و مشکلات مالی تان یک به یک حل می شود. این بستگی به نعمتی که به سمت زندگی تان می آید دارد و تلاش شما.

,دعای ادای قرض و بدهکاری,دعا برای ادای قرض و بدهکاری,دعا برای ادای قرض و بدهکاری قوی و اسلامی,دعای ادای قرض,دعای ادای قرض در مفاتیح,دعای ادای قرض فوری,دعای ادای قرض صحیفه سجادیه,دعای ادای قرض اهل سنت,دعای ادای قرض صوتی,دعاي اداي قرض فوري,دعای ادای قرض و رزق و روزی,دعای ادای قرض تجربه شده,دعا ادای قرض فوری,

دعا برای ادای قرض و دین و آسان شدن زندگی

دعا برای ادای قرض و دین و آسان شدن زندگی,دعای ادای دین و قرض صوتی,دانلود صوتی دعای ادای قرض,دعا جهت ادای قرض فوری,دعا برای ادای قرض و رزق و روزی,دعا برای ادای قرض و رزق و روزی فوری,دعای افزایش رزق و روزی و ادای قرض,دعا برای ادای قرض سریع الاجابه,دعای سریع الاجابه برای ادای قرض سنگین مجرب

دعای آسان شدن زندگی بچه ها

مطابق این دعا شما می توانید به رزق و روزی زیادی دست یافته. مشکلات مالی تان را حل کنید و اگر درگیر قسط و قرض هستید. ان شاء الله که نجات پیدا می کنید و گره از کار شما باز می شود.

روایت شده روزی حضرت فاطمه سلام الله علیها رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم را ملاقات کرد، پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم فرمود:

آیا توشه ای به تو ندهم؟

فاطمه سلام الله علیها عرض کرد:بله! ای رسول خدا حضرت رسول (ص).

حضرت رسول(ص) فرمود بگو:
«اللَّهُمَّ رَبُّنَا وَ رَبُّ كُلِّ شَيْ‏ءٍ مُنْزِلُ التَّوْرَاةِ وَ الْإِنْجِيلِ وَ الْفُرْقَانِ فَالِقُ الْحَبِّ وَ النَّوَى أَعُوذُ بِكَ مِنْ شَرِّ كُلِّ دَابَّةٍ أَنْتَ آخِذٌ بِنَاصِيَتِهَا أَنْتَ الْأَوَّلُ فَلَيْسَ قَبْلَكَ شَي‏ءٍ وَ أَنْتَ الْآخِرُ فَلَيْسَ بَعْدَكَ شَي‏ءٍ وَ أَنْتَ الظَّاهِرُ فَلَيْسَ فَوْقَكَ شَي‏ءٍ وَ أَنْتَ الْبَاطِنُ فَلَيْسَ دُونَكَ شَي‏ءٍ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ عَلَى أَهْلِ بَيْتِهِ عَلَيْهِ وَ عَلَيْهِمُ السَّلَامُ وَ اقْضِ عَنِّي الدَّيْنَ وَ أَغْنِنِي مِنَ الْفَقْرِ وَ يَسِّرْ لِيَ كُلَّ الأَمْرِ يَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِينَ».

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *