خانه / باطل السحر و چشم زخم / دعای قوی و مجرب باطل کردن سحر و طلسم و جادو

دعای قوی و مجرب باطل کردن سحر و طلسم و جادو

دعای قوی و مجرب باطل کردن سحر و طلسم و جادو

امروز و در این مطلب به شما عزیزان گره گشای قوی و مجربی می آموزیم که باعث که دعای قوی و مجرب باطل کردن سحر و طلسم و جادو را بخوانید که ان شاء الله زود تر از مشکلات و سختی های زندگی رها شوید.

دعای قوی و مجرب باطل کردن سحر و طلسم و جادو
دعای قوی و مجرب باطل کردن سحر و طلسم و جادو

دعای قوی و مجرب باطل کردن سحر و طلسم و جادو,دعای باطل سحر,دعای باطل سحر قفل,دعای باطل سحر قوی,دعای باطل سحر و جادو,دعای باطل سحر دفن شده,دعاي باطل سحر,دعای باطل سحر بسیار قوی,دعای باطل سحر عمری,دعاي باطل سحر قوي,دعای باطل سحر از راه دور,دعای باطل سحر قوی از راه دور,دعای باطل سحر قوی و فوری,دعای باطل سحر قوی صوتی,دعای باطل سحر قوی برای ازدواج,دعای باطل سحر قوی خوردنی,دعا باطل سحر قوی,دعاهای باطل سحر قوی,دعای باطل سحر و جادو قوی,

دعای قوی و مجرب باطل کردن سحر و طلسم و جادو

برای ابطال سحر و طلسم بطور کلی ، در ابتدا نیت کرده و در وقت و زمانی سعد و نیک و در مکانی پاک در ابتدا دو رکعت نماز حاجت بخواند و ، با خلوص قلبی و پاکی و طهارت کامل برای شخصی که سحر و جادو کرده باشند (شخص مسحور) دستورالعمل ذیل (که بسیار مجرب و موکد است) را همراه با رعایت کامل اداب و شرایط انجام دهد.

سوره مبارکه بقره را به طور کامل و صحیح در ورق یا کاغذی بدون خط و و تمیز و مطهر نوشته و بر سردر منزل و خانه خویش (یا به معنای دیگر بالای درب داخل منزل بیاویزد) . اگر چنین کند هر سحر ساحر و طلسم و جادوی جادوگری را خنثی گردانیده و شر و شیطان و نحوست  خودش و اهل منزلش را رها و دور ساخته و به اذن خداوند تبارک و تعالی خوشبختی را به ارمغان خواهد آورد .

پس از تکمیل عمل ، به مدت هفت روز پی در پی به نیازمند و مستحق صدقه دهد که در تاثیر کار و نتیجه گیری بسیار نافع خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *