خانه / دعا و ذکر مجرب / دعای مجرب برای در امان ماندن از خطرات سفر

دعای مجرب برای در امان ماندن از خطرات سفر

دعای مجرب برای در امان ماندن از خطرات سفر

گاهی ممکن است به ناچار و یا برای تفریح به سفر های مختلفی برویم و قطعا می دانید که انسان در سفر در مقابل خطرات و آسیب های مختلف بسیار ضعیف تر است و برای نجات از این وضعیت همیشه دعا هایی هستند که خوانده می شوند و کمک می شود تا از خطرات سفر کم گردد.

دعای مجرب برای در امان ماندن از خطرات سفر
دعای مجرب برای در امان ماندن از خطرات سفر

دعای مجرب برای در امان ماندن از خطرات سفر,دعای مسافرت,دعای مسافر اهل سنت,دعای مسافر کربلا,دعای مسافرت اهل سنت,دعای مسافرت امام رضا,دعای مسافر در راه,دعای مسافرت رفتن,دعای مسافر راه دور,دعای مسافرکشی,دعای مسافران,دعای مسافرتی,دعای مسافر صوتی,دعا مسافرت,دعاهای مسافرت,دعا مسافر کربلا,دعای بدرقه مسافر,دعای حفظ مسافر,دعای بدرقه مسافر کربلا,دعای بازگشت مسافر,دعای شروع مسافرت,دعای به مسافرت رفتن,دعای جور شدن مسافرت,دعای سفر مسافرت,

دعای مجرب برای در امان ماندن از خطرات سفر

اللهم انی ارید سفراً فخرلی فیه و اوضح لی فیه سبیل الرأی و فهمنیه، و افتح عزمی بالاستقامه، و اشملنی فی سفری بالسلامه، و أفدنی(533) جزیل الحظ و الکرامه، و اکلانی بحسن الحفظ و الحراسه.
و جنبنی اللهم وعثا الاسفار، و سهل لی حزونه الاوعار و اطو لی بساط المراحل(534) و قرب منی بعد نأی المناهل، و باعدنی فی المسیر(5355) بین خطی الرواحل حتی تقرب نیاط البعید و تسهل وعور(536) الشدید.
و لقنی اللهم فی سفری نجح طائر الواقیه، و هبنی فیه غنم(5377) العافیه و خفیر الاستقلال و دلیل مجاورزه الاهوال و باعث وفور الکفایه و سانح(538) خفیر الولایه.
و اجعله اللهم سبب(539) عظیم السلم حاصل الغنم، و اجعل اللیل علی ستراً من الافات، و النهار مانعاً من الهلکات.
و اقطع عنی قطع لصوصه بقدرتک، و احرسنی من وحوشه بقوتک، حتی تکون السلامه فیه مصاحبتی و العافیه فیه مقارنتی(5400) و الیمن سائقی و الیسر معانقی و العسر مفارقی و الفوز موافقی و الامن مرافقی. انک ذو الطول و المن(541) و القوه و الحول، و أنت علی کل شی ء قدیر (و بعبادک بصیر خبیر).

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *