خانه / دعا و ذکر مجرب / راز و نیاز عظیم برای طلب رزق و روزی قوی

راز و نیاز عظیم برای طلب رزق و روزی قوی

راز و نیاز عظیم برای طلب رزق و روزی قوی

دعا ها همیشه سرانجام خوشی را برای شما به وجود می آورند و اگر خودتان قبول کنید که خداوند متعال در هر شرایط سخت و بدی همیشه همراه شماست، پس بهترین کار این خواهد بود که راز و نیاز عظیم برای طلب رزق و روزی قوی را بخوانید و از خدای متعال بخواهید همیشه راهگشای پلیدی ها، مشکلات و همین طور سختی ها باشد. او قطعا بهترین آفریدگاری است که جهان می توانست داشته باشد.

راز و نیاز عظیم برای طلب رزق و روزی قوی
راز و نیاز عظیم برای طلب رزق و روزی قوی

راز و نیاز عظیم برای طلب رزق و روزی قوی,دعای روزی حلال,دعای روز یکشنبه,دعای روزی مغازه,دعای روزی فراوان,دعای روزی امام جواد,دعای روزی زیاد,دعای روزی صوتی,دعای روزی جمعه,دعای روزی شنبه,دعای روزی زیاد مغازه,دعای روزی امام سجاد,دعای روزی فوری,دعای روزی ده,دعای روزی از غیب,دعای روزی دهنده,دعای روزی مغازه صوتی,دعای روزی و برکت,دعای روزی فراوان مغازه,دعای روزی و برکت مغازه,دعای روزی اول صبح,دعا برای کسب رزق و برکت,

راز و نیاز عظیم برای طلب رزق و روزی قوی

اللهم أرسل علی سجال رزقک مدراراً، و امطر علی سحائب افضالک غزاراً(542)، و ادم غیث نیلک الی سجالاً، و أسبل مزید نعمک علی خلتی أسبالاً، و أفقرنی بجودک الیک، و أغننی عمن یطلب مالدیک، و داو داء فقری بدواء فضلک، و انعش صرعه عیلتی بطولک (و اجبر کسر خلتی بنولک).(543)
و تصدق علی اقلالی بکثره عطاءک، و علی اختلالی بکریم(544) حباءک، و سهل رب سبیل الرزق الی، و ثبت(5455) قواعده لدی، و بجس لی عیون سعته برحمتک(546) و فجر أنهار رغد العیش قبلی برأفتک، و أجدب أرض فقری و اخصب جدت ضری، و اصرف عنی فی الرزق العوائق و اقطع عنی من الضیق العلائق.
و ارمنی اللهم من سعه الرزق بأخصب سهامه و احبنی من رغد العیش بأکثر دوامه. و اکسنی اللهم سرابیل السعه(5477) و جلابیب الدعه، فانی یا رب منتظر لانعامک بحذف التضییق(548) و لتطولک بقطع التعویق، و لتفضلک بازاله التقتیر و لوصول(549) حبلی بکرمک بالتیسیر.
و امطر اللهم علی سماء رزقک بسجال الدیم و اغننی عن خلقک بعوائذ النعم و ارم مقاتل الاقتار منی، و احمل کشف الضر عنی علی مطایا الاعجال، و اضرب عنی الضیق بسیف الاستیصال(550)، و اتحفنی(551) رب منک بسعه الافضال و امددنی بنمو الاموال، و احرسنی من ضیق الاقلال، و اقبض عنی سوء الجدب و ابسط لی بساط الخصب.
و اسقنی من ماء رزقک غدقاً و انهج لی من عمیم بذلک طرقاً، و فاجئنی بالثروه و المال، و انعشنی به من الاقلال و صبحنی بالاستظهار و مسنی بالتمکن من الیسار. انک ذو الطول العظیم و الفضل العمیم، و المن الجسیم، و أنت الجواد الکریم.(552)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *