خانه / دعای درمان بیماری / دعای مجرب برای شفای جمیع امراض و درمان درد ها

دعای مجرب برای شفای جمیع امراض و درمان درد ها

اگر می خواهید با خواندن یک دعا طیف وسیعی از امراض و درد های سخت را درمان کنید. به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که دعای مجرب برای شفای جمیع امراض و درمان درد ها را بخوانید.

ان شاء الله که از این وضعیت نتیجه خیر می گیرید و مشکلات و سختی های پیش و روی شما یک به یک حل می گردد. قطعا بیماری ها و امراض از سخت ترین امتحان الهی هستند.

,دعا درمان مریضی,دعای درمان مریضی,دعا درمان بیماری,دعا برای درمان مریضی,دعای درمان مریض,دعای درمان بیماری لاعلاج,دعای درمان بیماری پوستی,دعای درمان بیماری چشم,دعای درمان بیماری روحی

دعای مجرب برای شفای جمیع امراض و درمان درد ها

دعای مجرب برای شفای جمیع امراض و درمان درد ها,دعای درمان بیماری ها,دعای درمان بیماری کرونا,دعا برای درمان مریضی کودک,دعا برای رفع مریضی کودک,دعا برای رفع مریضی و کسالت,دعا برای رفع مریضی و بلا,دعا برای رفع مریضی بچه,دعا برای رفع مریضی و درد,دعا برای رفع مریضی پوستی,دعا برای درمان بیماری های پوستی,دعا برای درمان بیماری های سخت,دعا برای درمان مریض,دعا برای درمان بیمار روانی,دعای درمان بیمار,دعا برای درمان سریع مریضی

این دعا های اسلامی سب شفای امراض و درمان درد ها و بیماری های سخت می گردند. ان شاء الله که بهترین و حاجتی که به خیر شماست را از آن ها بگیرید.

آیت الله بهجت برای رفع بیماری می فرمودند: برای شفای مریض تربت حضرت سید الشهدا در آب زمزم چندین بار نوشیده شود و صدقه به افراد زیاد، اگرچه مبلغش زیاد هم نباشد، داده شود.

اگر افراد متعهد سوره حمد را از یک تا صد مرتبه به نیت شفای بیمار بخوانند خیلی تأثیر دارد. علاوه بر این به دوستان سفارش دعا کنند؛ زیرا در روایت هست که «أسرَعُ الدّعا اِجابَةً دُعاءُ الغائبِ للغائبِ»: سریع‌الاجابه‌ترین دعا، دعای شخص برای شخص دیگر است.

دعای شفای جمیع امراض

از مجربات شیخ ابن سینا جهت علاج جمیع امراض

با گلاب و زعفران اسامی زیر را بطریقی که نوشته شده بر روی کاغذ سفید بی خط بنویسید و بشورید و بخورید..این عمل را 7 روز پشت هم تکرار کنید..

حى

ح ح ح ح ح ح ح ح 

حنان

ح ح ح ح ح ح ح ح

حکیم 

ح ح ح ح ح ح ح ح

حلیم

ح ح ح ح ح ح ح ح

حمید

ح ح ح ح ح ح ح ح

حسیب

ح ح ح ح ح ح ح ح

حفیظ

ح ح ح ح ح ح ح ح

حق

ح ح ح ح ح ح ح ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *