خانه / دعای مهر و محبت / دعای محبت معشوق و جلب یک شخص

دعای محبت معشوق و جلب یک شخص

به شما عزیزان در یکی دیگر از پست ها و مطالب سایت هاروس راهگشای اسلامی و قوی می آموزیم که سبب می شود اگر می خواهید عشق، علاقه و محبت کسی را جلب کنید نتایج مطلوب گرفته و سختی ها بر شما آسان گردد، پس دعای محبت معشوق و جلب یک شخص را مدام و هر روز بخوانید که سرانجام خوش و خیری می دهد.

دعای محبت معشوق و جلب یک شخص
دعای محبت معشوق و جلب یک شخص

دعا های محبت,دعا های جلب محبت,دعا های جلب محبت معشوق,دعا های مهر و محبت,دعا و طلسم های محبت,دعا های قرانی برای جلب محبت,دعای های محبت,دعا های مهر محبت,دعا های برای محبت,دعاهای جلب محبت معشوق از راه دور

دعای محبت معشوق و جلب یک شخص

برای رسیدن به معشوق و جلب محبت وی از راه دور، دعای زیر را یازده مرتبه قرائت کنید.

بسم الله الر حمن الرحیم
وَالضُّحَى وَاللَّیْلِ إِذَا سَجَى مَا وَدَّعَکَ رَبُّکَ وَمَا قَلَى وَلَلْآخِرَةُ خَیْرٌ لَّکَ مِنَ الْأُولَى
وَ لَسَوْفَ یُعْطِیکَ رَبُّکَ فَتَرْضَى أَلَمْ یَجِدْکَ یَتِیمًا فَآوَى وَوَجَدَکَ ضَالًّا َهَدَى وَوَجَدَکَ عَائِلًا

فَأَغْنَى فَأَمَّا الْیَتِیمَ فَلَا تَقْهَرْ العجل العجل العجل الساعة الساعة الساعة
الوحا الوحا الوحا فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلان.

****************

آیه ۱۶۵ سوره بقره به آیه مودت مشهور است؛ برخی از بزرگان معتقد هستند که خواندن این آیه باعث نرم شدن دل معشوق و بازگشت او خواهد شد.

وَمِنَ النَّاسِ مَنْ یَتَّخِذُ مِنْ دُونِ اللَّهِ أَنْدَادًا یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللَّهِ ۖ وَالَّذِینَ آمَنُوا أَشَدُّ حُبًّا لِلَّهِ ۗ وَلَوْ یَرَى الَّذِینَ ظَلَمُوا إِذْ یَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّةَ لِلَّهِ جَمِیعًا وَأَنَّ اللَّهَ شَدِیدُ الْعَذَابِ.
برخی از مردم (نادان) غیر خدا را همانند خدا گیرند و چنانکه خدا را بایست دوست داشت با آن‌ها دوستی ورزند، لیکن آن‌ها که اهل ایمانند کمال محبّت و دوستی را فقط به خدا مخصوص دارند؛ و اگر فرقه مشرکین ستمکار وقتی که عذاب خدا را مشاهده کنند ببینند که قدرت خاص خدا است و عذاب خدا بسیار سخت است (از شرک خود سخت پشیمان شوند).

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *