خانه / دعا / دعای مقاتل بن سلیمان برای رواشدن تمام حاجات با ترجمه

دعای مقاتل بن سلیمان برای رواشدن تمام حاجات با ترجمه

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعای مقاتل بن سلیمان برای رواشدن تمام حاجات با ترجمه پرداخته ایم. برای حاجت رواشدن و رسیدن به خواسته ها دعا و مطلب مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعای مقاتل بن سلیمان برای رواشدن تمام حاجات با ترجمه,دعای مقاتل بن سلیمان برای برآورده شدن حاجت به همراه معنی,دعای حاجت روایی,دعای برآورده شدن حاجت,بهترین دعای حاجت گرفتن,قوی ترین دعای مخصوص حاجت روایی,دعای تضمینی برآورده شدن حاجت ها,دعای حاجت مقاتل بن سلیمان,سریع ترین دعای مخصوص حاجت,متن دعای مقاتل بن سلیمان با معنی

دعای مقاتل بن سلیمان برای رواشدن تمام حاجات با ترجمه

هر کس این دعا را صد مرتبه بخواند،دعایش اجابت شود

بِسمِ اللّه الرَحمن الرَحیم إلهی کَیفَ أدعوکَ و أنا أنا و کَیفَ أقطَع رَجائئ مِنکَ و أنت أنت،إلهی إذا لَم أسألکَ فَتُعطینی فَمَن ذالذی أسألُهُ فَیُعطینی،إلهی إذا لم أدعُکَ فَتَستَجیبَ لی ،إلهی إذا لَم أتَضَرَّع إلیک فَتَرْحَمَنی فَمَن ذالذی أتَضَرَّع إلیه فَیَرحُمنی،إلهی فَکَما فَلَقتَ البَحر لِموسی علیه السلام و نَجَیتَه أسألُکَ أن تُصَلِّی عَلَی مُحمّد و آله و أن تَنَجِّینی مِمّا أنا فیه و تُفَرِّج عَنی فرجا عاجلا غیر آجل بِفَضلِکَ و رَحمَتِک یا أَرحَمَ راحِمین.

به نام خداوند بخشنده مهربان
خدایا چگونه تو را خوانم حال آنکه منم و چگونه امیدم را از تو قطع کنم حال آنکه تویی،خدایا آنگاه که تو را نخوانم تا مرا اجابت کنی،پس کیست که او را بخوانم تا اجابتم کند؟خدایا آن گاه که به سوی تو زاری نکنم تا به من مهر آوری پس کیست که به جانب او زاری کنم تا به من مهر آورد؟ خدایا چنانکه دریا را برای موسی شکافتی و نجاتش دادی ،از تو درخواست می کنم بر محمد و آل محمد درود فرست و از آن چه در آن گرفتارم رهاییم بخش ،بر من گشایش ده ،گشایش فوری نه دیر ،به فضل و مهربانیت،ای مهربان ترین مهربانان.

برگرفته از سایت دعاشفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *