خانه / دعا و ذکر مجرب / دعای پر خیر عاقبت بخیری در دنیا و آخرت با اثر عظیم و مجرب

دعای پر خیر عاقبت بخیری در دنیا و آخرت با اثر عظیم و مجرب

دعای پر خیر عاقبت بخیری در دنیا و آخرت با اثر عظیم و مجرب

در این مطلب از سایت هاروس، به شما عزیزان دعایی پر خیر و نیکی را می آموزیم که خوانده شده و باعث رهایی از شر و پلیدی و دشمنی های زندگی می شود؛ از این رو اگر احساس می کنید که سختی های زندگی باعث می شود به اهدافتان نرسید پس هم اکنون دعای پر خیر عاقبت بخیری در دنیا و آخرت با اثر عظیم و مجرب را بخوانید.

به همین منظور انسان ها با خواندن این دعا به آرامش خدایی می رسند. زیرا تمام مشکلات آن ها را آسان کرده و کلید چاره و راهگشای آن ها خواهد بود.

دعای پر خیر عاقبت بخیری در دنیا و آخرت با اثر عظیم و مجرب

دعای پر خیر عاقبت بخیری در دنیا و آخرت با اثر عظیم و مجرب,دعای عاقبت بخیری فرزند,دعای عاقبت بخیری در قران,دعای عاقبت بخیری برای دوستان,دعای عاقبت بخیری به عربی,دعای عاقبت بخیری صحیفه سجادیه,دعای عاقبت بخیری برای دیگران,دعای عاقبت بخیری در ازدواج,دعای عاقبت بخیری رضیت بالله,دعای عاقبت بخیری جوانان,دعای عاقبت بخیری در مفاتیح,دعای عاقبت بخیری خانواده,دعای عاقبت بخیری برای ازدواج,دعای عاقبت بخیری پدر و مادر,دعای عاقبت بخیری در صحیفه سجادیه,دعای عاقبت بخیری همسر,دعای عاقبت بخیری برا فرزند,ادعیه سریع الاجابه و تضمینی برای طلب عاقبت خوش,دعای عاقبت بخیری,

دعای پر خیر عاقبت بخیری در دنیا و آخرت با اثر عظیم و مجرب

امام باقر علیه السلام : هر کس در عرض سال هر روز یک بار این دعا را بخواند نمیرد تا جاى خود را در بهشت ببیند.سبحان القائم الدائم سبحان الواحد الاحد سبحان الفرد الصمد سبحان الحى القیوم سبحان اللّه و بحمده سبحان الحى الذى لا یموت سبحان الملک القدوس سبحان رب الملائکه و الروحضرت سبحان العلى الاعلى سبحانه و تعالى. و مداومت بر این ذکر براى فرج و رفع گرفتارى و غم نافع است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *