خانه / دعای رزق و روزی / دعای پیدا کردن شغل و رسیدن به رزق و روزی مشخص

دعای پیدا کردن شغل و رسیدن به رزق و روزی مشخص

در صورتی که درگیر مشکلات و بدهی هستی. هر چه تلاش می کنی بی نتیجه مانده است و اگر می خواهی به روزی عظیم برسی. پیشنهاد می کنم که در یکی دیگر از پست ها و ادعیه سایت هاروس دعای پیدا کردن شغل و رسیدن به رزق و روزی مشخص را بخوان و بیاموز.

دعای پیدا کردن شغل و رسیدن به رزق و روزی مشخص,دعای کسب و کار,دعای کسب و کار مغازه,دعای کسب و کار جدید,دعای کسب و کار برای مغازه,دعای کسب و کار خوب,دعاي کسب و کار,دعای کسب کار و روزی,دعای رونق کسب و کار,دعای گشایش کسب و کار,دعای رونق کسب و کار فوری,

دعای پیدا کردن شغل و رسیدن به رزق و روزی مشخص

دعای پیدا کردن شغل و رسیدن به رزق و روزی مشخص,دعا برای کسب کار خوب,دعای خوب شدن کسب و کار,دعای برکت کسب و کار,دعای کسب و کار صوتی,دعا رزق و روزی کسب و کار صوتی,دعای رونق کسب و کار صوتی,دعای رزق و روزی کسب و کار صوتی,دعای کسب و روزی,دعای کسب رزق و روزی,

روایت شده است هر کس در وقت صبح قبل از تکلم سه بار بخشی از آیه ۱۴۴ سوره مائده را بخواند روزی او از جایی برسد که گمان نداشته باشد.بسم الله الرحمن الرحیم رَبَّنا أَنْزِلْ عَلَيْنا ماءِدَةً مِنَ السَّماءِ تكُونُ لَنا عيدًا لِأَوَّلِنا وَ آخِرِنا وَ آيَةً مِنْكَ وَ ارْزُقْنا وَ أَنْتَ خَيْرُ الرّازِقينَ.

دعای شغل و روزی بی نهایت و بی پایان

در ۱۰ روز اول ماه قمری در یکی از روزهای سعد مانند ۵ شنبه و جمعه و شنبه. در ساعات سعد مانند شمس و مشتری. ساعت انجام را طوری انتخاب کنید که نیمه شب باشد.

متن دستور

روی یک کاغذ سفید بدون خط سوره یوسف علیه‌السلام را کامل بنویسید.

در نوشتن آيات طهارت و وضو داشتن رعايت گردد , ديواري كه كاغذ در آن پنهان ميشود غصبي و ناپاك نباشد .

کاغذ و قلم حتماً از مال حلال تهیه شده و متعلق به خودتان باشد. قلم و كاغذ غصبي و نجس نباشد

اعراب گذاری نیازی نیست و سعی کنید تا آنجا که می‌شود ریز بنویسید.

زیر سوره حتماً بنویسید به قصد یافتن کسب و کار حلال برای اسم خودتان زاییده اسم مادرتان بحق این سوره و آیات شریف العجل العجل العجل الساعة الساعة الساعة الوحا الوحا الوحا.

نیمه شب از منزل خارج شوید. سوره را بیرون منزل لای شکاف یک دیوار پنهان کنید و به منزل باز گردید. به هیچ وجه هنگام برگشتن پشت سرتان را نگاه نکنید. اگر مطابق این دستور عمل کردید، مطمئن باشید تا ۴۰ روز بعد کار مناسبی برایتان پیدا می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *