خانه / طلسم خیلی قوی برای ثروتمند شدن / دعایی جهت زیاد شدن روزی و پولدار شدن مجرب

دعایی جهت زیاد شدن روزی و پولدار شدن مجرب

اگر می خواهی در زمان کم پولدار شوی و به روزی بی نهایت برسی. پیشنهاد می کنم که در ادامه این مطلب از سایت هاروس دعایی جهت زیاد شدن روزی و پولدار شدن مجرب را بخوان. سبب می شود که اگر درگیر و گره مالی داری هر چه زود تر نجات پیدا کنی و سختی ها بر تو آسان شود.

,دعای زیاد شدن روزی,دعای زیاد شدن روزی مغازه,دعای زیاد شدن روزی حلال,دعای زیاد شدن روزی در کار,دعای زیاد شدن روزی بعد از نماز صبح,دعای زیاد شدن روزی چیست,دعا برای زیاد شدن روزی مغازه,دعای زیاد شدن رزق و روزی مغازه,دعای زیاد شدن رزق و روزی در مغازه

دعایی جهت زیاد شدن روزی و پولدار شدن مجرب

دعایی جهت زیاد شدن روزی و پولدار شدن مجرب,دعایی برای زیاد شدن روزی مغازه,دعای برای زیاد شدن روزی مغازه,دعا برای زیاد شدن روزی حلال,دعای زیاد شدن رزق و روزی صوتی,دعا برای افزایش روزی نی نی سایت,دعا برای زیاد شدن رزق و روزی در مغازه,

پیامبر اکرم(ص) فرمود: من آیه اى را در قرآن مى شناسم که اگر تمام انسانها دست به دامن آن شوند براى حل مشکلات آنها کافى است و آن آیات سوّم و چهارم سوره طلاق است

«وَ مَنْ یَتَّقِ اللهَ یَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجاً*

وَ یَرْزُقْهُ مِنْ حَیْث لا یَحْتَسِبُ وَ مَنْ یَتَوَکَّلْ عَلَى اللهِ فَهُوَ حَسْبُهُ

اِنَّ اللهَ بالِغُ اَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللهُ لِکُلِّ شَیْىء قَدْراً» 

قاعده:طریقه ختم آیه به جهت وسعت روزى: آیه مذکور را از روز دوشنبه شروع کند، تا چهل روز، روزى ۱۵۳ مرتبه بخواند و روز چهلم ۱۷۸ مرتبه بخواند به جهت وسعت رزق و برکت مال و رسیدن به دولت و ثروت بسیار مجرب است.

دعایی جهت روزی تجربه شده

شب چهارشنبه نزدیک اذان صبح 40 مرتبه سوره حمد را بخواندبعد از آن سر خود را برهنه کرده  و دست های خود را به آسمان بلند کرده و 70 مرتبه * یا وهاب *بگوید آنچنان روزی به او روی خواهد آورد که خود تعجب کند.

عبد الله بن جعفر گويد: علي بي ابي طالب(ع) ،كلمات فرج را براي من آموخت وبه من خبر داد كه پيامبر خدا(ص)آنها را به حضرتش آموخته ودستور داده كه هرگاه گرفتار شود، ياسختي پيش آيد بگويد:

لَا إلِهَ إلَّا اللهُ الحَلِيمُ الكَرِيْمَ، لَا إلِهَ إلَّا اللهُ العَلِيُّ العَظِيْمُ،سُبْحَانَ اللهِ وَتَبَارَكَ اللهُ،رَبُّ السَّمَوَاتِ السَّبْعِ، وَرَبُّ العَرْشِ العَظِيْمِ،وَالحَمْدُ للهِ رَبِّ العَالَمِيْنَ.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *