خانه / دعا / دعا برای ابطال سریع چشم زخم و دفع شر و خطرات

دعا برای ابطال سریع چشم زخم و دفع شر و خطرات

به هر حال هر کسی ممکن است در زندگی دشمنانی داشته باشد که مدام توطئه می کنند که او را از کار بیاندازند. در این وضعیت قطعا خواندن دعا برای ابطال سریع چشم زخم و دفع شر و خطرات می تواند نتیجه بخش باشد. آن را بیاموزید که ان شاء الله بهترین نتیجه را کسب می کنید و مشکل شما نیز زود تر حل می گردد.

,دعای باطل چشم زخم,دعا باطل چشم زخم,دعای باطل شدن چشم زخم,دعای باطل کننده چشم زخم,دعای باطل سحر چشم زخم,دعا باطل شدن چشم زخم,دعا براي باطل كردن چشم زخم فوری مجرب,دعا براي باطل كردن چشم زخم صوتی,دعا برای باطل شدن چشم زخم,دعای برای باطل شدن چشم زخم

دعا برای ابطال سریع چشم زخم و دفع شر و خطرات

دعا برای ابطال سریع چشم زخم و دفع شر و خطرات,دعای چشم شور,دعاي چشم شور,دعای چشم شوری,دعا چشم شور,دعای رفع چشم زخم کودک,دعای رفع چشم زخم و حسادت,دعای رفع چشم زخم در مفاتیح الجنان,دعای رفع چشم زخم در مفاتیح,دعای رفع چشم زخم نوزاد,دعای رفع چشم زخم اهل سنت,دعای دفع چشم زخم و نظر,دعاهای دفع چشم زخم,دعای برای دفع چشم زخم,

شما عزیزان می توانید این دعا ها را بخوانید که ان شاء الله بهترین نتیجه را دریافت می کنید و بر سختی های پیش و رو غلبه خواهید کرد.

برای ابطال چشم زخم و چشم و نظر ، دعاهای مختلفی وجود دارد. اما دعا و دستورالعملی که در زیر ذکر میگردد جهت ابطال و دفع  چشم زخم بسیار قوی و مجرب و فوری است.

برای ابطال و دفع هرگونه چشم زخم ، با اعتقاد و ایمان قلبی در ابتدا نیت کند و ذکرو سجود و نیایش پروردگار را بگوید و سپس آیات شریفه زیر را  را با توجه به معنی آن تلاوت نماید و به کف دستهای خود بدمد و کف دستهایش را به صورت و بدن بکشد :
[لَخَلْقُ السَّمٰوٰاتِ وَ الاَرْضِ اَکْبَرُ مِنْ خَلْقِ النّٰاسِ وَ لٰکِنِّ اَلنّاسَ لٰا یَعْلَمُونَ *
فَارْجِعِ الْبَصَرَ کَرَّتَیْنِ یَنْقَلِبُ اِلَیْکَ الْبَصَرُ خاسِئاً وَ هُوَ حَسیرٌ *]
به یاد داشته باشد که برای پیشگیری از هر گونه چشم زخم و نظر بد ، هر روز سه مرتبه ذکر مجرب ذیل را تکرار نماید و روزانه صدقه دهد :
[ماشاء‌الله لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم]

دعا برای چشم زخم و دفع خطرات سخت

«تاثیر چشم زدن حق است و امین نیستی که چشم تو در خودت یا در دیگری تاثیر کند. پس اگر از تاثیر چشم می ترسی سه مرتبه بگو:

ماشاء الله لا قوة الا بالله العلی العظیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *