خانه / دعا / دعا برای سعادتمند شدن – دعای بخشش گناهان

دعا برای سعادتمند شدن – دعای بخشش گناهان

دعا برای سعادتمند شدن – دعای بخشش گناهان

انسان ها گاهی در زندگی حتی ممکن است ناخواسته درگیر مشکلات و گرفتاری ها شوند و یا این که ارتکاب گناه باعث شود که از حس خوب در زندگی دور شوند، در این گونه مواقع قطعا خواندن دعا برای سعادتمند شدن – دعای بخشش گناهان می تواند نتایج خوبی داشته باشند، همیشه و در هر شرایط و روز های سخت و آسان دعا ها را بخوانید تا حاجت بگیرید.

دعا برای سعادتمند شدن - دعای بخشش گناهان
دعا برای سعادتمند شدن – دعای بخشش گناهان

دعا برای سعادتمند شدن – دعای بخشش گناهان,دعای سعادت,دعای سعادت و خوشبختی,دعای سعادتمندی,دعای سعادت و عزت,دعای همای سعادت,دعاء سعادة,دعای کیمیای سعادت,دعای معراج سعادت,دعای سعادت دنیا و آخرت,

دعا برای سعادتمند شدن – دعای بخشش گناهان

از امام صادق علیه السلام منقول است: هر که سره قل یا ایها الکافرون و قل هو الله احد را در نماز فریضه بخواند، خدا او راو پدر و مادرش و آن چه فرزند آید را بیامرزد، و اگر بدبخت باشد نام او از دیوان اشقیا محو و در دیوان سعدا و سعادتمندان ثبت می شود و او را در دنیا سعادتمند بدارد، و شهید بمیراند، و شهید مبعوث کند. (449)
و به سند صحیح از امام صادق علیه السلام منقول است: که پدرم می فرمود: قل هو الله احد یک سوم قرآن است، و قل یا ایها الکافرون یک چهارم قرآن است. (450)
و ایضا به سند معتبر از حضرت صادق علیه السلام منقول است: هر کس وقتی که به بستر رود قل یا ایها الکافرون و قل هو الله احد بخواند، خدا برات بیزاری از شرک ازبرای او بنویسد. (451)
و به سند معتبر از حضرت امیرالمومنین علیه السلام منقول است که: حضرت رسول صلی الله علیه و آله درسفری نماز کردند، و ما به آن حضرت اقتدا کردیم، دررکعت اول قل یا ایها الکافرون خواندند، و در رکعت دوم قل هو الله احد ، و چون فارغ شدند فرمودند: از برای شما ثلث قرآن و ربع قرآن را خواندم.(452)
و به سند معتبر از حضرت صادق علیه السلام منقول است: که ترک مکن خواندن قل هو الله احد و قل یا ایها الکافرون را درچند نماز: در نافله صبح، و دو رکعت اول نافله ظهر، و دو رکعت اول نافله شب، و نمازاحرام، و نماز صبح اگر هوا بسیار روشن شده باشد و سوره طولانی نتوانی خواند، و نماز طواف. (453)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *