خانه / دعا / دعا برای صالح شدن فرزندان و عاقبت بخیری و داشتن فرزندان خوب

دعا برای صالح شدن فرزندان و عاقبت بخیری و داشتن فرزندان خوب

دعا برای صالح شدن فرزندان و عاقبت بخیری و داشتن فرزندان خوب

در این پست از سایت هاروس دعا برای صالح شدن فرزندان و عاقبت بخیری و داشتن فرزندان خوب را برای شما عزیزان قرار دادیم . دعایی مجرب و معتبر از امام سجاد (ع) برای داشتن فرزندان شایسته و سالم و صالح و همچنین عاقبت بخیر شدن فرزندان و زیاد شدن روزی فرزندان و نیکوکار و پرهیزکار و روشن دل شدن فرزندان به همراه ترجمه فارسی.

دعا برای صالح شدن فرزندان و عاقبت بخیری و داشتن فرزندان خوب
                 دعا برای صالح شدن فرزندان

دعا برای صالح شدن فرزند, دعا برای صالح شدن فرزند,دعای صالح شدن فرزندان, بهترین دعا برای صالح شدن فرزند, دعا برای سالم و صالح شدن فرزند, دعای عاقبت بخیری فرزندان در صحیفه سجادیه ,دعای عاقبت بخیری برای فرزندان ,دعای عاقبت بخیری برای فرزند, دعا برای خوشبختی و عاقبت بخیری, دعای امام سجاد برای فرزندان

بسم الله الرحمن الرحیم اللّهُمّ وَ مُنّ عَلَیّ بِبَقَاءِ وُلْدِی وَ بِإِصْلَاحِهِمْ لِی و بِإِمْتَاعِی بِهِمْ إِلَهِی امْدُدْ لِی فِی أَعْمَارِهِمْ، وَ زِدْ لِی فِی آجَالِهِمْ، وَ رَبّ لِی صَغِیرَهُمْ، وَ قَوّ لِی ضَعِیفَهُمْ، وَ أَصِحّ لِی أَبْدَانَهُمْ وَ أَدْیَانَهُمْ وَ أَخْلَاقَهُمْ، وَ عَافِهِمْ فِی أَنْفُسِهِمْ وَ فِی جَوَارِحِهِمْ وَ فِی کُلّ مَا عُنِیتُ بِهِ مِنْ أَمْرِهِمْ، وَ أَدْرِرْ لِی وَ عَلَى یَدِی أَرْزَاقَهُمْ وَ اجْعَلْهُمْ أَبْرَاراً أَتْقِیَاءَ بُصَرَاءَ سَامِعِینَ مُطِیعِینَ لَکَ، وَ لِأَوْلِیَائِکَ مُحِبّینَ مُنَاصِحِینَ، وَ لِجَمِیعِ أَعْدَائِکَ مُعَانِدِینَ وَ مُبْغِضِینَ، آمِینَ.

به نام خداوند بخشنده ی مهربان
خدایا بر من منت گذار به باقی گذاشتن فرزندانم. و به شایسته ساختن ایشان برای من و به بهره‌مند کردن من از ایشان خدایا عمرشان را برای من برکت بخش و مدت زندگانی‌شان را طولانی ساز، و خردسالشان را برایم پرورش ده، و ضعیفشان را نیرومند کن، و بدنها و دینها و اخلاقشان را به صحت بدار، ایشان را در جانها و اعضایشان و هر چیز از کارشان که مورد اهتمام من است مشمول عافیت قرار ده و روزیهاشان را برای من و بدست من افزون ساز، و ایشان را نیکوکار و پرهیزکار و روشن دل و حق نیوش و فرمانبردار خودت، و دوستدار و نصیحت گزار دوستانت، و معاند و کینه‌توز همه دشمنانت قرار ده. آمین.

برگرفته از سایت دعایاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *