خانه / دعای رفع مشکلات / دعا به جهت عبور از گرفتاری ها سختی و مشکلات

دعا به جهت عبور از گرفتاری ها سختی و مشکلات

امروز و در یکی دیگر از پست ها و مطالب سایت هاروس به شما عزیزان دعا های اسلامی و مجربی می آموزیم که هر کدام از آن ها به نتیجه ای مثبت در زندگی بدل شده و سبب می شوند از سختی ها عبور کنید؛ پس متن کامل دعا به جهت عبور از گرفتاری ها سختی و مشکلات را همین حالا بخوانید که ان شاء الله زود تر نتیجه لازم را کسب می کنید.

دعا به جهت عبور از گرفتاری ها سختی و مشکلات
دعا به جهت عبور از گرفتاری ها سختی و مشکلات

دعای حل مشکلات,دعای حل مشکلات اهل سنت,دعای حل مشکلات مالی,دعای حل مشکلات فوری,دعای حل مشکلات سخت,دعای حل مشکلات بزرگ,دعای حل مشکلات خانوادگی,دعای حل مشکلات کاری,دعای حل مشکلات تجربه شده,دعا برای دفع سختی

دعا به جهت عبور از گرفتاری ها سختی و مشکلات

مرحوم کربلایی خلیل ایمانی می فرمود:
از امام صادق (ع) روایت است که جهت حفظ، هنگام خروج از خانه، شخص باید به شش جهت و هر جهتی یک سوره ی اخلاص را بخواند و بدمد.
آن عزیز می فرمود: خوب است هنگام خواب نیز، این کار را بکند، خیلی اشخاص تجربه کرده اند و درستی مطلب را گواهی داده اند.

جهت حفظ و رفع گرفتاری ها بعد از نماز صبح، دست بر سینه گذاشته و هفتاد بار «یا فَتاح» خوانده شود. نیز دعای «بِسمِ الله و بِاللّهِ وَ صَلّی الله عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ اُفَوِّضُ اَمرِی اِلَی الله» تا آخر از تعقیبات نماز صبح که در مفاتیح الجنان موجود است، خوانده شود.

مؤلف تحفه رضوی از مرحوم پدرش نقل می‌کند که برای برطرف شدن کارهای سخت، پس از نافله ی مغرب صد مرتبه بر پیامبر و خاندانش صلوات بفرست، سپس هفتاد مرتبه بگو «یا اللهُ یا مُحَمَّدُ یا عَلیُّ یا فاطمه یا حسن یا حسین ی صاحب الزمان»، پس از آن صد مرتبه ی دیگر بر پیامبر صلوات بفرست و حاجت خود را بخواه!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *