خانه / دعا / دعا های عظیم برای آرامش روح و دفع استرس سریع الاثر

دعا های عظیم برای آرامش روح و دفع استرس سریع الاثر

دعا های عظیم برای آرامش روح و دفع استرس سریع الاثر

به شما عزیزان در یکی دیگر از پست ها و مطالب سایت هاروس گره گشای مجربی می آموزیم که در درجه اول سبب رهایی از ترس، استرس و اندوه می شود و اگر مدام با تلخی های بزرگ و کوچک روبرو هستید قطعا دعا های عظیم برای آرامش روح و دفع استرس سریع الاثر نتیجه بخش خواهد بود.

دعا های عظیم برای آرامش روح و دفع استرس سریع الاثر
دعا های عظیم برای آرامش روح و دفع استرس

دعا های عظیم برای آرامش روح و دفع استرس ,دعای رفع استرس,دعای رفع استرس و اضطراب,دعای رفع استرس و نگرانی,دعای رفع استرس و ترس,دعای رفع استرس امتحان,دعاي رفع استرس,دعای رفع استرس و افسردگی,دعای رفع استرس و دلشوره,دعای رفع استرس صوتی,دعای رفع استرس و آرامش,دعا رفع استرس و اضطراب,دعایی برای رفع استرس و اضطراب,دعا برای رفع استرس و اضطراب,دعا جهت رفع استرس و اضطراب,چه دعایی برای رفع استرس و اضطراب,

دعا های عظیم برای آرامش روح و دفع استرس سریع الاثر:

کاهش اضطراب با ذکر و دعا میسر می شود. دعا به معنی خواندن و حاجت خواستن و استمداد است و گاهی مطلق “خواندن” از آن منظور است. خداوند در آیه

“ وَإِذَا سَأَلَكَ عِبَادِی عَنِّی فَإِنِّی قَرِیبٌ أُجِیبُ دَعْوَةَ الدَّاعِ إِذَا دَعَانِ فَلْیَسْتَجِیبُواْ لِی وَلْیُؤْمِنُواْ بِی لَعَلَّهُمْ یَرْشُدُونَ(بقره/ 186)”(1) .

وعده اجابت به بندگان خویش داده و با عطوفت خاصی خود را نزدیک به آنان ذکر کرده که دعای ایشان را به استجابت برساند.

برای دفع ترس و اضطراب و دلهره میتوانید آیات چهل و پنجم و چهل و ششم سوره مبارکه الاسراء را که بکار بردن آنها خصوصا به جهت دفع ترس و اضطراب و دلهره و دلشوره و همچنین دفع دشمن بسیار موثر است قرائت نمود. این آیات شریفه حصاری محکم است:

وَإِذَا قَرَأْتَ الْقُرآنَ جَعَلْنَا بَیْنَکَ وَبَیْنَ الَّذِینَ لاَ یُؤْمِنُونَ بِالآخِرَةِ حِجَابًا مَّسْتُورًا ﴿45﴾  وَجَعَلْنَا عَلَى قُلُوبِهِمْ أَکِنَّةً أَن یَفْقَهُوهُ وَفِی آذَانِهِمْ وَقْرًا وَإِذَا ذَکَرْتَ رَبَّکَ فِی الْقُرْآنِ وَحْدَهُ وَلَّوْاْ عَلَى أَدْبَارِهِمْ نُفُورًا ﴿46﴾ .

دعا های عظیم برای آرامش روح و دفع استرس ,دعای رفع استرس,دعای رفع استرس و اضطراب,دعای رفع استرس و نگرانی,دعای رفع استرس و ترس,دعای رفع استرس امتحان,دعاي رفع استرس,دعای رفع استرس و افسردگی,دعای رفع استرس و دلشوره,دعای رفع استرس صوتی,دعای رفع استرس و آرامش,دعا رفع استرس و اضطراب,دعایی برای رفع استرس و اضطراب,دعا برای رفع استرس و اضطراب,دعا جهت رفع استرس و اضطراب,چه دعایی برای رفع استرس و اضطراب.

برای غلبه بر ترس و جهت رفع اضطراب و نگرانی و ترس و وحشت :

هر روز بعد از نمازهای پنجگانه آیه ۸ سوره آل‌عمران را ۱۰ بار بخواند شفا یابد.

رَبَّنَا لَا تُزِغْ قُلُوبَنَا بَعْدَ إِذْ هَدَیْتَنَا وَهَبْ لَنَا مِنْ لَدُنْکَ رَحْمَهً ۚ إِنَّکَ أَنْتَ الْوَهَّابُ.

برای غلبه بر ترس بگوید :

کهیعص ، حمعسق ، و لا حَولَ‏ وَ لا قُوَّهَ إلَّا بِاللَّهِ‏ العَلِیِ‏ العَظِیم. ترس از بین خواهد رفت.

برگرفته از سایت دعا 786

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *