خانه / دسته‌بندی نشده / دعا و آیات قرآنی زبانبند برای بستن زبان دشمنان و بدگویان

دعا و آیات قرآنی زبانبند برای بستن زبان دشمنان و بدگویان

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعا و آیات قرآنی زبانبند برای بستن زبان دشمنان و بدگویان پرداخته ایم. برای بستن زبان دشمنان و ظالمان و بدگویان و اطرافیان دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعا و آیات قرآنی زبانبند برای بستن زبان دشمنان و بدگویان,دعا و آیات مجرب برای زبان بند و بستن زبان بدگو و دشمن و شخص نادان و زورگو,دعای زبان بند قوی و فوری,بهترین دعا و آیات قرآنی برای بستن زبان دشمنان,آیات قرآنی و دعای قوی برای زبان بندی دشمن,بستن زبان شخص نادان با دعا و آیه های قرآنی,مجرب ترین دعای بستن زبان دشمنان و ظالمان

دعا و آیات قرآنی زبانبند برای بستن زبان دشمنان و بدگویان

دعای شریفه ذیل برای زبان بند و بستن زبان بدگو و دشمن و متخاصم و شخص نادان و زورگو میباشد و برخی از کتب ادعیه معتبره هم به آن اشاراتی رفته است.
دستورالعمل این دعای زبانبندی بدین شرح است که در ابتدا باید همراه با نیت خالصانه و با تقرب به درگاه الهی و با طهارت و وضو آنرا بنویسد و دفن کند در زمینی هموار و سنگی بزرگ بر روی آن گذاشته شود :

بسم الله الرحمن الرحیم
بسم الله وحده و بالله استعین علیک و استغیث علیک من فلان بن فلان [نام دشمن و پدرش را بنویسد]خیرک بی عینیک و شرک بین قدمیک عقدت لسانک یا فلان بن فلان [نام دشمن و پدرش را بنویسد] و عقدت قلبک علی محبه بخاتم سلیمان بن داود و عصا مسی علیهما السلام و بلا حول و لا قوهالا بالله العظیم حسبی الله و کفی سمع الله لمن دعا لیس وراء الله منتهی و افوض امری الی الله ان الله بصیر بالعباد فوقاهم الله سیئات ما مکروا و حاق بآل فرعون سوء العذاب لا اله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین فاستجبنا له و نجیناه من الغم و کذلک ننجی المومنین .

*************************************************************

دعای زبان بند به منظور جلوگیری از غیبت و افترا به کار می رود. دعای زبان بند را برای حفاظت از دشمن نیز به کار می برند. استفاده از آیات و دعاهای زیر می تواند به عنوان دعای زبان بند به کار رود.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *