خانه / دسته‌بندی نشده / دعا و دستورالعمل مجرب برای قوت قلب و شجاعت و شهامت

دعا و دستورالعمل مجرب برای قوت قلب و شجاعت و شهامت

در این مطلب از ساژت ادعیه و اذکار هاروس به دعا و دستورالعمل مجرب برای قوت قلب و شجاعت و شهامت پرداخته ایم. برای شجاعت و شهامت و نترسیدن دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعا و دستورالعمل مجرب برای قوت قلب و شجاعت و شهامت,دعای مجرب برای قوت قلب و شجاعت – دستورالعمل قوی جهت افزایش شهامت و شجاعت,دعای قوت قلب,دعای ایجاد شجاعت,دعای نترس بودن,دعای مخصوص افزایش شهامت,دستورالعمل قوی برای شجاعت و شهامت,نسخه تضمینی برای قوت قلب

دعا و دستورالعمل مجرب برای قوت قلب و شجاعت و شهامت

برای کسب قوت قلب یا همان نترسیدن دعاهایی وجود دارد که همراه روشهایی برای کسب شجاعت ذکر می کنیم.

دعاها: دعای اول: مواقع تشویش و اضطراب آیه الا بذکر الله تطمئن القلوب را بخوانید.

دعای دوم: این دعا را نوشته و همراه خود داشته باشید:

«بسم الله الرحمن الرحیم یا هو یا من هو یا من لیس هو الا هو صل علی محمد و اجعل لحامل کتابی هذا من کل هم و غم ألم و مرض و خوف فرجاً و مخرجاً محمد علی فاطمه الحسن و الحسین علی محمد جعفر موسی علی محمد علی الحسن (م ح م د) علیهم الصلاه والسلام»

کارهای عملی

۱. بالا بردن انگیزه:

گاهی مواقع برای انجام کاری مثبت, در دایره شک و تردید قدم می زنیم و این دو دلی مانع تحرک و انجام آن می شود. شک از عدم آگاهی و شناخت لازم بوجود می آید. اگر در مورد کاری که خواهان انجامش هستیم دانش فراوان و کافی داشته باشیم و جنبه های مثبت آن برایمان بیشتر و واضحتر شوند، ناخواسته در درونمان منبعی از انرژی به نام انگیزه به وجود خواهد آمد و هر هول و هراس و شک و تردیدی را به خاکستر تبدیل خواهد کرد، و همین انگیزه و دانش درونی است که ما را به سوی هدف و انجام کار خواهد کشاند. پس بهتر است یکی از مقدمات شجاعت «انگیزه» را با مطالعه و تحقیق به دست آوریم.

۲. انجام کارهای معقولی که از آن ها ترسی داریم:

شجاعت به معنای نترسیدن نیست, شجاعت یعنی انجام کاری که از آن می ترسیم. در بسیاری از مواقع این ترس ها ریشه های موهوم و خرافی دارند که باید کنار گذاشته شوند. اگر ازحرف زدن جلوی جمع ترس داریم باید جلوی آنان سخنرانی کنیم. اگر دفاع از حق در مقابل ظالم و ستمگر برایمان سخت است. باید همان کار را بکنیم. اگر جرأت قدم نهادن در یک طرح بزرگ علمی, پژوهشی یا اقتصادی را نداریم حتما باید در آن کارها قدم نهیم.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *