خانه / بخت گشایی / دعا و طلسم بسیار مجرب برای بی قرار کردن خواستگار و جلب او

دعا و طلسم بسیار مجرب برای بی قرار کردن خواستگار و جلب او

دعا و طلسم بسیار مجرب برای بی قرار کردن خواستگار و جلب او

در یکی دیگر از پست ها، مطالب و عناوین و ادعیه های سایت هاروس. قصد داریم به شما عزیزان دعا و طلسم برای بی قرار کردن خواستگار و جلب او را بیاموزیم که ان شاء الله از آن مطلوب ترین خیر را می گیرید. در واقع این گونه دعا ها سبب می شوند که شرایط برای شما مطلوب شده و بر سختی های پیش و روی زندگی مشترک و پیش از ازدواج غلبه کنید.

دعا و طلسم بسیار مجرب برای بی قرار کردن خواستگار و جلب او
دعا و طلسم بسیار مجرب برای بی قرار کردن خواستگار و جلب او

دعا جهت بيقرار كردن معشوق,دعا جهت بی قرار شدن معشوق,دعاي بيقرار كردن مرد از راه دور,دعای بی قرار شدن شوهر از راه دور,دعای محبوبیت بین خلایق,دعای محبوبیت شدید,دعای محبوبیت شدید بین مردم,دعا محبوبیت شدید,دعای محبوبیت بین مردم,دعا محبوبیت بین مردم,دعا برای محبوبیت بین مردم قوی, احضار تضمینی خواستگار برای ازدواج.

دعا و طلسم بسیار مجرب برای بی قرار کردن خواستگار و جلب او:

شما عزیزان می توانید این گونه دعا ها را با عنوان مهر و محبت از قسمت دسته بندی انتخاب کرده و یا این که در باکس جستجو آن ها را با کلمه کلیدی مهر و محبت یا عشق آن ها را یافته و استفاده نمائید.

از طلسم بیقراری معشوق برای عاشق تر کردن هم استفاده می شود. دعای بیقراری شدید معشوق سوزاندنی را باید رو پارچه بنویسید و بهنگام غروب آفتاب پارچه را بسوزانید:

بِسْمِ‏ اللَّهِ‏ الرَّحْمنِ‏ الرَّحِیمِ‏ بِسْمِ اللهِ الذی یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ لَقُلُوبَهُمْ لَیْلٌ وَ نَّهارٌ وَ فِی ساعَهٍ وَ شَهْرٍ عَلی حُبِّهِمْ أَشَدُّ حُبًّا وَلَوْ یَرَى الَّذِینَ ظَلَمُواْ إِذْ یَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّهَ لِلّهِ جَمِیعًا .

دعای احضار آنی معشوق برای به دست آوردن کسی که عاشقش هستید و قصد دارید سریعا آن را به سمت خود جذب کنید نوشته زیر را روی تکه ذغالی بخوانید و سپس آن را در آتش بسوزانید.

« ا ب ف ا ل ه و ل د ر ک م ه »

« وَمِنَ النَّاسِ مَن یَتَّخِذُ مِن دُونِ اللّهِ أَندَاداً یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ وَالَّذِینَ آمَنُواْ أَشَدُّ حُبّاً لِّلّهِ وَلَوْ یَرَى الَّذِینَ ظَلَمُواْ إِذْ یَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّهَ لِلّهِ جَمِیعاً وَأَنَّ اللّهَ شَدِیدُ الْعَذَابِ فَمَنْ خَافَ مِن مُّوصٍ جَنَفاً أَوْ إِثْماً فَأَصْلَحَ بَیْنَهُمْ فَلاَ إِثْمَ عَلَیْهِ إِنَّ اللّهَ غَفُورٌ رَّحِیمٌ .

دعای مجرب برای احضار خواستگار:

اگر زنی بخواهد مردی را برای ازدواج و خواستگاری احضار کند و یا مردی به خواستگاری رفته است و دختر و خانواده دختر جواب منفی داده اند و اگر فی ما بین زن و شوهری کدورت و رنجش خاطر پیش آمده باشد و بخواهند محبت زیاد شود و یا مرد یا زن مطیع شود، این جلبیه مغربی برای احضار سریع و جلب محبت شدید و احضار برای خواستگاری فوری بشدت کاربرد دارد.

باید این جلبیه و احضار مغربی را بر روی کاغذی بی خط با جوهر روحانی نوشت و در جای اول که نوشته (فلان) نام و نام مادر مطلوب و در قسمت دوم نام و نام مادر طالب را نوشت و بعد از نوشتن ۲۱مرتبه همین آیات را به روی کاغذ خواند و گذاشت تا یکشب زیر نور ماه به آن برسد و بعد سوزنی را داخل بسته قرار داد و دعا را همراه نگاه داشت تا اثر فوق العاده کند.

دعا این است:

بسم الله الرحمن الرحیم فأستبقوا الخیرات أینما تکونوا یأت بکم الله جمیعا ان الله على کل شىء قدیر. واذ قال ابراهیم رب أرنى کیف تحیى الموتى قال أولم تؤمن قال بلى ولکن لیطمئن قلبى قال فخذ أربعه من الطیر فصرهن الیک ثم…

برگرفته از سایت دعاگو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *