خانه / بخت گشایی / ذکرهایی برای بخت گشایی و داشتن فرزند پاک و صالح و صفای قلب

ذکرهایی برای بخت گشایی و داشتن فرزند پاک و صالح و صفای قلب

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به ذکرهایی برای بخت گشایی و داشتن فرزند پاک و صالح و صفای قلب پرداخته ایم. برای ازدواج و رفتن به حج و صفای باطن و فرزند صالح اذکار مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

ذکرهایی برای بخت گشایی و داشتن فرزند پاک و صالح و صفای قلب,ذکرهای مجرب برای صفای قلب و فرزند صالح و رفتن به حج و گشایش بخت دختران,ذکرهای قرآنی برای صفای قلب,ذکرهای مجرب و سریع الاجابه,ذکرهای قوی و تضمینی,ذکرهای با خواص و فضیلت زیاد,بهترین ذکرهای اسم اعظم الهی,ذکرهای اسم اعظم الهی,ذکرهای مجرب برای صاحب فرزند صالح شدن,ذکر نام های خدا برای کارهای مختلف,ذکرهای مجرب برای رفتن به سفر حج,ذکرهای قوی برای بخت گشایی دختران

ذکرهایی برای بخت گشایی و داشتن فرزند پاک و صالح و صفای قلب

صفای قلب

جهت صفای قلب، بعد از نماز صبح به جهت صفای قلبش کلمه «یانور» را به عددش که ۲۶۷ می‌باشد بگویید.

فرزند صالح

هر که در بستر خواب پیش از صحبت با حلال خود ۱۰ بار این اسم مقدس «متکبّر» را بگوید خداوند او را فرزندی صالح کرامت کند.

رفتن به حج

حضرت امام صادق (ع) فرمود: هرکس هزار مرتبه در یک مجلس «ماشاءالله» بگوید در همان سال به او حج روزی گردد. اگر در همان سال نشد تاخیر کند خدا در اجل او تا روزی کند حج را بر او.

گشایش بخت دختران

ذکر «یا لطیف» جهت بخت گشایی دختران بسیار مناسب است. که می‌بایستی این ذکر را هر روز ۱۲۹ مرتبه بخوانید. و همچنین این آیه نیز همین خواسیت را دارد. که به وقت اذان خوانده شود.

وَ اَنْکِحُوا آلْاَیامی مِنْکُمْ وَ الصّالِحینَ مِنْ عِبادِکُمْ وَ اِمائِکُمْ اِنْ یَکُونُوا فُقَراءَ یُغْنِهِمُ اللهُ مِنْ فَضْلِهِ وَاللهُ واسِعٌ عَلیمٌ (سوره نور آیه۳۲).

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *