خانه / دسته‌بندی نشده / ذکری از امام رضا (ع) برای رفع گرفتاری ها و مشکلات مجرب و قوی

ذکری از امام رضا (ع) برای رفع گرفتاری ها و مشکلات مجرب و قوی

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به ذکری از امام رضا (ع) برای رفع گرفتاری ها و مشکلات مجرب و قوی پرداخته ایم. برای رفع گرفتاری ها و مشکلات و رفع سختی ها دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شالله کارگشا باشد.

ذکری از امام رضا (ع) برای رفع گرفتاری ها و مشکلات مجرب و قوی,چگونگی استخراج کردن حروف از جفر جامع,استخراج حروف در جفر جامع,روش استخراج جواب در جفر,آموزش روش استخراج حروف در جفر به روش آسان,ساده ترین راه برای به دست آوردن حروف در جفر جامع

ذکری از امام رضا (ع) برای رفع گرفتاری ها و مشکلات مجرب و قوی

 

نحوه استخراج حروف از جفر به شکل ساده و آسان

خوب یک سوال وجود دارد چند راه برای استخراج جواب داریم یعنی به چند سبک میشود

حروف را استخراج کرد . شیوه اول این است که از خود حروف سوال مستحصله را استخراج می کنند که به دو بخش جامع و افرادی تقسیم می شود جامع یعنی ما کل حروف را در جفر جامع ببریم و با شمارش خاص کل آن را بیرون بیاوریم و افرادی به این صورت است که هر حرف جداگانه مستحصله می شود . و البته استخراج از خود سوال به دو بخش مبسوط و محدود تقسیم می شود . محدود یعنی این که به اندازه طول سوال جواب قابل استخراج است و مبسوط یعنی به اندازه ای که جواب لازم است بیرون میاید و به طول سوال کاری ندارد و البته استخراج بر این انواع به دو نوع تقسیم می شود نوع اول نثر است و نوع دوم شعر است .و البته هر روش مستحصله ای جواب را به زبان خاصی به ما می دهد .

راه دوم این است که از سوال مداخل گرفته شود و مداخل یعنی محل ورود به دنیای جفر هر مدخلی مناسب با روش مستحصله ای به کار بسته می شود در پست های قبلی مداخل را بیان نموده ام خوب سوالی که مطرح می شود این است این عدد لا شعور از کجا می فهمد سوال ما چه بوده برای این اشکال علمای فن به چند روش به عدد شعور می دادند روش اول این بوده که به ادامه حروف مستنطقه ای که از اعداد بدست می آمده حروف تاریخ و طالع را اضافه می کرده اند و بعضی خلاصه حروف سوال را اضافه می کرده اند و مستحصله را طوری می گرفته اند که ارتباطی با میزان نداشته باش و همیشه ثابت باشد مثل روش اتصالات منسوب به علامه میرجهانی و بعضی اصل مستحصله را با میزان هایی که می گرفتند می سنجیده اند مثل روش پانزده سطری  و بعضی حروف مستنطقه را به عدد میزان دور می داده اند و بعد مستحصله می گرفته اند و در این باب علمای فن هر کدام از سبکی خاص استفاده نموده اند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *