خانه / دعا / ذکر و دعا برای دفع شر و رهایی از سختی ها و بلا ها

ذکر و دعا برای دفع شر و رهایی از سختی ها و بلا ها

ذکر و دعا برای دفع شر و رهایی از سختی ها و بلا ها

در این پست قصد داریم به شما عزیزان گره گشای تجربه شده و قوی شرح دهیم که باعث می شود از سختی ها، مشکلات و بلا ها در امان بمانید و ان شاء الله که زندگی تان عاری از خطرات سخت شود. متن کامل ذکر و دعا برای دفع شر و رهایی از سختی ها و بلا ها را از سایت هاروس بخواهید.

ذکر و دعا برای دفع شر و رهایی از سختی ها و بلا ها
ذکر و دعا برای دفع شر و رهایی از سختی ها و بلا ها

ذکر و دعا برای دفع شر و رهایی از سختی ها و بلا ها,ذکر رفع کینه,ذکر رفع کینه و کدورت,ذکر برای رفع کینه و کدورت,ذکر برای رفع کینه,ذکر جهت رفع کینه,ذکر رفع استرس,ذكر رفع استرس,ذکر برای رفع استرس,ذکر برای رفع استرس و ترس,ذکر برای رفع استرس و اضطراب,ذکر جهت رفع استرس,ذکر برای رفع استرس و دلشوره,ذکر برای رفع بیکاری شوهر,ذکر برا رفع بیکاری,بهترین ذکر برای رفع بیکاری,ذکر رفع بیماری,ذکر درمان بیماری,ذکر برای رفع بیماری,ذکر جهت رفع بیماری,ذکر برای رفع بیماری کودک,ذکر های رفع بیماری,ذکر مجرب برای رفع بیماری,بهترین ذکر برای رفع بیماری

ذکر و دعا برای دفع شر و رهایی از سختی ها و بلا ها

هر كه به عدد تكسير خواند اسم مقدس «يا خبير» را تا 21 روز از شّر نفس و حيله حسودان و مكر خصمان محفوظ ماند. و دانا شود و از ضماير و انديشه‌اي كه در خاطر خلايق باشد و از باطن اشياء و غيره واقف گردد. و عدد تكسير اين اسم 2436 عدد است و عدد تكسير مع صدر مؤخر 4842 مي‌باشد.

2) براي برخوردار شدن از علم اشراقي (علمي که اکتسابي نيست) در هر روز 150 مرتبه «يا عليم» خوانده شود. بهترين وقت براي گفتن اين ذکر، هنگام سحر مي‌باشد و حداقل تعداد اين ذکر 10 مرتبه در روز است. العِلمُ نُورٌ يَقذِفُهُ اللهُ في قَلبِ مَن يَشاءُ.  دانش حقيقي، نوري است که خداوند پرتو آن را در دل هر کس که بخواهد مي‌افکند.

3) براي باز شدن دريچه‌اي از حکمت به عالم قلب و دل، بعد از نيمه شب 87 مرتبه ذکر«يا حکيم» گفته شود.

4) هر كه سالك را قبض بود و فتح نشود در رياضت و طالب مراتب بالاتر گردد به تكرار اين اسم مبارك «المجيد» مداومت كند ابواب سير و سلوك بر وي گشوده گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *