خانه / جن زدگی و درمان آن با قرآن / روایتی از امام محمد باقر(ع) برای درمان دیوانگی و جن زدگی

روایتی از امام محمد باقر(ع) برای درمان دیوانگی و جن زدگی

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به روایتی از امام محمد باقر(ع) برای درمان دیوانگی و جن زدگی پرداخته ایم. برای درمان و رفع دیوانگی و جن زدگی و صرع دعا و نسخه مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

روایتی از امام محمد باقر(ع) برای درمان دیوانگی و جن زدگی،نسخه مجرب درمان جن زدگی و دیوانگی و صرع از امام محمد باقر (ع),نسخه قوی درمان جن زدگی,نسخه تضمینی درمان دیوانگی,نسخه سریع الاجابه درمان صرع,بخور حضرت مریم برای درمان بیماری,نسخه امام باقر برای درمان بیماری روح و جن,دستورالعمل درمان جن زدگی,ذکر و دعای درمان بیماری جن زدگی

روایتی از امام محمد باقر(ع) برای درمان دیوانگی و جن زدگی

درباره بخور حضرت مریم که برخی مطرح کرده اند به روایتی از امام باقر علیه السلام اشاره کرده اند.

حجت الاسلام تبریزیان گوید:

«شانزدهمین درمان: بخور حضرت مریم (ع) است، بخور حضرت مریم (ع) شاخص‌ترین درمان دیوانگی، سی‌پی، خبل، اوتیسم و انواع بیماری‌هایی مانند آن‌ها است. برای بسیاری از بیماری‌هایی که درمان ندارد می‌تواند درمان باشد مانند صرع که با سه بار بخور دادن درمان می‌شود.

طبق بررسی‌هایی که انجام دادم این دارو قبلاً هم در اروپا و روم و یونان بوده زیرا مربوط به حضرت مریم (ع) است.

در روایت آمده:

«امام باقر (ع) بخور حضرت مریم را برای کنیزی که از او فرزند داشتند معرفی می‌کنند، و فرمودند که این نفع دارد برای همه بیماری‌هایی که از ناحیه ارواح (جن و شیطان و روح) است، برای مس و خبل (سی‌پی) و دیوانگی و صرع و مأخوذ (کسی که به‌طور کامل کنترلش به دست جن افتاده) و دیگر مشکلات مانند این‌ها، مفید و مجرب است

به اذن خداوند، کندر یا سندروس و آب دهان و کَوَر سندری و پوست هندوانه ابوجهل و مُر مَری و گوگرد سفید و شکستگی داخل مقل و سعد یمن و در آن مُر خرد کن و موی جوجه‌تیغی آغشته شده به قطران شامی، به‌اندازه سه قطره، تمامی آن‌ها را جمع می‌کنی و مخلوط می‌کنی و از آن بخور درست می‌کنی، همانا به خواست خداوند خوب و نافع است».

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *