خانه / ابطال طلسم / سحر و طلسم جنون و بیقراری چیست – نحوه باطل کردن طلسم و سحر جنون

سحر و طلسم جنون و بیقراری چیست – نحوه باطل کردن طلسم و سحر جنون

سحر و طلسم جنون و بیقراری چیست – نحوه باطل کردن طلسم و سحر جنون

در این پست از سایت هاروس سحر و طلسم جنون و بیقراری چیست – نحوه باطل کردن طلسم و سحر جنون را قرار دادیم . سحر و طلسم جنون یکی دیگر از سحر و طلسمات مخرب و شیطانی می باشد . فرد ساحر که شخص مورد نظر را سحر و طلسم می کند موجب زوال عقل و فراموشی و مشکل در صحبت کردن او می شود . علائم و نشانه ها و روش باطل کردن سحر و طلسم جنون را در ادامه قرار دادیم .

سحر و طلسم جنون و بیقراری چیست – نحوه باطل کردن طلسم و سحر جنون
سحر و طلسم جنون و بیقراری , نحوه باطل کردن طلسم و سحر جنون

سحر جنون,طلسم جنون,آشنایی با سحر و طلسم جنون,علائم و نشانه سحر و طلسم جنون,روش علاج و درمان سحر و طلسم جنون,دعای باطل کردن سحر جنون,ذکر مجرب باطل شدن طلسم جنون,سحر دیوانگی و بیقراری,طلسم زوال عقل و نقصان کلام

علائم و نشانه ها و روش باطل کردن سحر و طلسم جنون:

سحر و طلسم جنون یعنی طلسمی که موجب شرود و زوال عقل و فراموشی شدید و خطای شدید در گفتار و نظرات و افعال و از این قبیل است.

(این نوع سحر و طلسم همان است که جن خبیث (جنی) در ذهن فرد مستقر میشود و باعث فراموشی شدید و نقصان کلام فرد و بی قراری شدید میشود و بسیار آسیب زا میباشد. (نعوذ بالله من عمل الشیاطین).

برای باطل کردن سحر یا طلسم باید هیچ گونه ترسی نداشته باشیم و با توکل به خدا آن را باطل می کنیم آنچه که در بین همه سحر و طلسم ها مشترک است از بین بردن آنها است.

یک روش علاج :

در این نوع سحر ، باید بر مسحور رقیه خاصه جهت ابطال سحر قرائت شود و در موارد شدید بایستی آیات شریفه مخصوص ابطال سحر بر فرد مسحور قرائت شود:
سوره البقره – هود – الحجر – الصافات – ق – الرحمن – الملک – الجن – الاعلى – الزلزله – الهمز ه – الکا فرون – المعوذتین .
این قرائت حتما باید دوبار در هر روز انجام شود ( به مدت یکماه تمام و حتی ممکن است سه ماه هم به طول بیانجامد) . در طول مدت ابطال سحر و درمان فرد مسحور باید از آب پاکی که بر آن آیات خاصه ابطال سحر خوانده شده است بنوشد.

 

علامه کفعمی دعایی به عنوان حدیث قدسی نقل کرده است که خداوند به حضرت محمد صلی الله علیه و آله فرمود:

کسی که دوست دارد از سحر در امان باشد، بگوید: «اللَّهُمَّ رَبَّ مُوسَی وَ خَاصَّهُ بِکَلَامِهِ وَ هَازِمَ مَنْ کَادَهُ بِسِحْرِهِ بِعَصَاهُ وَ مُعِیدَهَا بَعْدَ الْعَوْدِ ثُعْبَاناً وَ مُلَقِّفَهَا إِفْکَ أَهْلِ الْإِفْکِ وَ مُفْسِدَ عَمَلِ السَّاحِرِینَ وَ مُبْطِلَ کَیْدِ أَهْلِ الْفَسَادِ مَنْ کَادَنِی بِسِحْرٍ أَوْ بِضُرٍّ عَامِداً أَوْ غَیْرَ عَامِدٍ أَعْلَمُهُ أَوْ لَا أَعْلَمُهُ وَ أَخَافُهُ أَوْ لَا أَخَافُهُ فَاقْطَعْ مِنْ أَسْبَابِ السَّمَاوَاتِ عَمَلَهُ حَتَّی تُرْجِعَهُ عَنِّی غَیْرَ نَافِذٍ وَ لَا ضَارٍّ لِی وَ لَا شَامِتٍ بِی إِنِّی أَدْرَأُ بِعَظَمَتِکَ فِی نُحُورِ الْأَعْدَاءِ فَکُنْ لِی مِنْهُمْ مُدَافِعاً أَحْسَنَ مُدَافَعَةٍ وَ أَتَمَّهَا یَا کَرِیم‏».

برگرفته از سایت ملکوتی ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *