خانه / برای حاجت / طلسم برای پس گرفتن مال – طلسم مجرب جهت برگرداندن مال

طلسم برای پس گرفتن مال – طلسم مجرب جهت برگرداندن مال

طلسم برای پس گرفتن مال – طلسم مجرب جهت برگرداندن مال

دعا و طلسم بسیار قوی و مجرب و تضمینی برای پس گرفتن سریع و فوری مال و همچنین جهت برگرداندن مال برده شده . این طلسم از قویترین و مجرب ترین طلسم ها برای پس گرفتن تضمینی مال و پول برده شده می باشد و دارای تاثیر فراوانی می باشد . در ادامه از سایت هاروس در خدمت شما هستیم با طلسم قوی و معتبر و مجرب …

طلسم برای پس گرفتن مال – طلسم مجرب جهت برگرداندن مال
طلسم برای پس گرفتن مال

دعا و طلسم برای پولدار شدن سریع, دعای مجرب برای رفع بهتان – دعای پس گرفتن مال غصب شده, دعا طلسم برای رزق و روزی, طلسم برای رزق و روزی مغازه, طلسم برای روزی زیاد, طلسم برای برگشت مال از دست رفته,دعا رزق روزی,دعا رزق و روزی کسب و کار,دعا رزق روزی صوتی,دعا رزق روزی مغازه,دعا رزق امام جواد,دعا رزق روزی کار,طلسم رزق و روزی با نمک,طلسم رزق و روزی زرقاط ابلیس,طلسم رزق زرقاط ابلیس,طلسم رزق و روزی,طلسم رزق مجرب,طلسم رزق و ثروت,

 طلسم ها برای پس گرفتن تضمینی مال و پول برده شده:

دعای برگشت مال از دست رفته اگر خداوند نعمتی را از شما گرفت به جای کفران نعمت این دعا را بخوانید: «عَسی‏ رَبُّنا أَنْ یُبْدِلَنا خَیْراً مِنْها إِنَّا إِلی‏ رَبِّنا راغِبُونَ».

(آیه ۳۲ سوره قلم)

«امیدواریم پروردگارمان (ما را ببخشد و) بهتر از آن به جای آن به ما بدهد، چرا که ما به او علاقه مندیم»

******************************

نکته های طلایی دعای بازگشت مال از دست رفته:

1- در دعا و گفتگو با خداوند کلمه‌ «رَبِّنا» را زیاد بکار ببریم. در این آیات چند بار این کلمه تکرار شده است. (عَسى‌ رَبُّنا أَنْ یُبْدِلَنا… إِنَّا إِلى‌ رَبِّنا راغِبُونَ)

2- در تحلیل و بررسى ناگوارى ها به کوتاهى‌هاى خودمان اعتراف کنیم و خداوند را منزه بدانیم. (سُبْحانَ رَبِّنا إِنَّا کُنَّا ظالِمِینَ)

3- ندادن حق دیگران، ظلم به خویش و طغیان به دیگران است. (إِنَّا کُنَّا ظالِمِینَ‌- إِنَّا کُنَّا طاغِینَ)

4- در برابر خداوند، به ضعف و زشتى عمل خود اعتراف بیشترى کنیم. (إِنَّا کُنَّا طاغِینَ) (چنانکه امام على (ع) در دعاى کمیل مى‌گوید: «معتذرا نادما، منکسرا مستقیلا، مستغفرا منیبا مقرا مذعنا معترفا»)

5- به هنگام از دست دادن اموال دنیوى، به لطف و رحمت الهى امیدوار باشید که بهتر از آن را به شما بدهد. (عَسى‌ رَبُّنا أَنْ یُبْدِلَنا خَیْراً مِنْها)

6- دست خداوند براى تأمین و جبران باز است. گناهکاران مایوس نباشند و خود را براى همیشه شکست خورده نپندارند. (یُبْدِلَنا خَیْراً مِنْها)

7- هیچ وقت براى بازگشت به خدا دیر نیست. (إِنَّا إِلى‌ رَبِّنا راغِبُونَ) (صاحبان باغ با مشاهده باغ سوخته، از خواب غفلت بیدار شدند و توبه کردند و به سوى خدا روى آوردند.).

برگرفته از سایت دعایاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *