خانه / دسته‌بندی نشده / سوره قرآنی برای باهوش شدن و افزایش حافظه جنین و‌ نوزاد

سوره قرآنی برای باهوش شدن و افزایش حافظه جنین و‌ نوزاد

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به سوره قرآنی برای باهوش شدن و افزایش حافظه جنین و‌ نوزاد پرداخته ایم. برای افزایش هوش و حافظه ی جنین و نوزاد سوره مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شالله کارگشا باشد.

سوره قرآنی برای باهوش شدن و افزایش حافظه جنین و‌ نوزاد,سوره باهوش شدن نوزاد,سوره باهوش شدن کودک,سوره افزایش هوش بچه در بارداری,سوره حاقه برای هوش و حافظه جنین,خواص سوره حاقه برای باهوش شدن جنین,ذکر و دعای تقویت حافظه نوزاد,دعای باهوش شدن نوزاد و بچه و جنین

سوره قرآنی برای باهوش شدن و افزایش حافظه جنین و‌ نوزاد

فضیلت و خواص سوره حاقه برای باهوش شدن جنین :

سوره حاقه شصت و نهمین سوره قرآن کریم مکی است و ۵۲ آیه دارد.

رسول خدا درباره این سوره فرموده اند:

*هر کس سوره حاقه را قرائت نماید خداوند در حسابرسی او آسانگیری می کند.

*هر که یازده آیه از سوره حاقه را بخواند خدای تعالی او را از فتنه دجّال نگاه می دارد و اگر همه سوره را بخواند موجب نورانی شدن او از سر تا پا می شود.

*اگر سوره حاقه را بنویسند و زن باردار آن را به همراه خود داشته باشد فرزندی که در شکم دارد به اذن خداوند حفظ می شود و اگر آن را بنویسند پس از شستن آب آن را به طفل شیرخوار بدهند تا بنوشد آن طفل دارای حافظه و هوش بسیار می شود…

امام صادق علیه السلام فرموده اند:

*سوره حاقه را زیاد بخوانید زیرا قرائت آن در نمازهای واجب و مستحب از نشانه های ایمان به خدا و رسول اوست، این سوره درباره امیرالمومنین علی علیه السلام و معاویه نازل شده است دین قاری سوره، از او سلب نخواهد شد تا اینکه خداوند را دیدار کند.

*اگر کودکی از آب نوشته شده سوره حاقه بنوشد بسیار باهوش می شود و خداوند او را به سلامت می دارد و به بهترین شکل رشد و نمو می کند.

توصیه آیت الله قاضی برای تقویت حافظه این است که برای تقویت آن آیه الکرسی و دو سوره مبارکه ناس و فلق را در حتماً بخوانید.

برای زیاد شدن فهم و درک و تفکر ، سوره مبارکه اسراء را در کاغذ بدون خط و با گلاب و زعفران بنویسد و در آب حل کند و آن آب را در سه نوبت (روزی یک نوبت ) در سه روز متوالی بنوشد. مجرب است.

دعای افزایش هوش و حافظه قوی و مجرب :

صبح روز جمعه (بعد از اذان صبح) دعای شریف ذیل را در کاغذ بدون خط (با گلاب و زعفران) بنویسد و با خود نگهدارد حافظه اش بسیار زیاد خواهد شد:

اللّهُمَّ نَوِّرْ بِکِتابِکَ وَاشْرَح بِهِ صَدْری وَ اطْلَقْ بِهِ لِسانی بِقُوَّتِکَ وَ لا حَوْلَ وَ لا قوَّهَ اِلّا بِاللهِ العلیِّ العظیم.

آیه مجرب افزایش حافظه و دفع فراموشی :

آیه شریفه ۲۵۳ از سوره بقره را بر لوح مسی نقش نماید و با خود به همراه داشته باشد بسیار مجرب و موثر است.

تِلْکَ الرُّسُلُ فَضَّلْنَا بَعْضَهُمْ عَلَىٰ بَعْضٍ ۘ مِّنْهُم مَّن کَلَّمَ اللَّهُ ۖ وَرَفَعَ بَعْضَهُمْ دَرَجَاتٍ ۚ وَآتَیْنَا عِیسَى ابْنَ مَرْیَمَ الْبَیِّنَاتِ وَأَیَّدْنَاهُ بِرُوحِ الْقُدُسِ ۗ وَلَوْ شَاءَ اللَّهُ مَا اقْتَتَلَ الَّذِینَ مِن بَعْدِهِم مِّن بَعْدِ مَا جَاءَتْهُمُ الْبَیِّنَاتُ وَلَٰکِنِ اخْتَلَفُوا فَمِنْهُم مَّنْ آمَنَ وَمِنْهُم مَّن کَفَرَ ۚ وَلَوْ شَاءَ اللَّهُ مَا اقْتَتَلُوا وَلَٰکِنَّ اللَّهَ یَفْعَلُ مَا یُرِیدُ (۲۵۳)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *