خانه / دعا / سوره قرآنی مجرب برای افزایش رزق و روزی و ثروت

سوره قرآنی مجرب برای افزایش رزق و روزی و ثروت

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به سوره قرآنی مجرب برای افزایش رزق و روزی و ثروت پرداخته ایم. برای افزایش رزق و روزی و برکت در زندگی و کسب و کار و تجارت دعا و مطلب مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

سوره قرآنی مجرب برای افزایش رزق و روزی و ثروت,سوره های قرآنی مجرب مخصوص افزایش رزق و روزی,سوره های قرآنی برای افزایش روزی,مجرب ترین سوره قرآنی مخصوص رزق و روزی,سوره قرآنی تضمینی جهت زیاد شدن رزق و روزی,قویترین سوره قرآنی برای فراوانی رزق و روزی,سوره قرآنی پرفضیلت برای وسعت رزق و روزی,سوره قرآنی الطلاق برای افزایش رزق,سوره قرآنی والذاریات مخصوص رزق و روزی

سوره قرآنی مجرب برای افزایش رزق و روزی و ثروت

مرحوم لواسانی رحمهالله می گوید : هر کس هر روز سوره « والذاریات » ، « الطلاق » ، « المزّمل» ، « الم نشرح » را بخواند و بر آن مداومت نماید روزی او از آن جایی که گمان ندارد خواهد رسید به طوری که عقل ها در حیران خواهد شد . چنان چه قضا شود در شب همان روز قضای آن را به جای آورد این ختم از مجربات است .

ختم سوره « والذاریات » : مرحوم لواسانی رحمه الله می گوید :

خواندن سورۀ « والذاریات » در هر روز موجب ازدیاد روزی و عزت خواهد شد و این از مجربات است .

بعضی از علما به این حقیر می فرمودند از ادعیه و اذکاری که برای روزی فوق العاده سریع الاجابه است این است . هر روز بعد از نماز صبح یا مغرب یازده مرتبه بخواند :

یا مُسَبِّبُ سَبِّب یا مَفَتِّحُ فَتِّح یا مُقَدِّرُ قَدِّر یا مُفَرِّجُ فَرِّج یا مُسَهِّلُ سَهِّل .

برگرفته از سایت دعاشفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *