خانه / دسته‌بندی نشده / طریقه و روش به دست آوردن اسم اعظم – اسم اعظم چیست؟

طریقه و روش به دست آوردن اسم اعظم – اسم اعظم چیست؟

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به طریقه و روش به دست آوردن اسم اعظم – اسم اعظم چیست؟ پرداخته ایم. برای دانستن اسم اعظم خود و چگونکی و نحوه استخراج و دستیابی به اسم اعظم خود مطلب مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

طریقه و روش به دست آوردن اسم اعظم – اسم اعظم چیست؟,اسم اعظم نام من چیست,طریقه به دست آوردن اسم اعظم اسم خود,روش استخراج اسم اعظم شخصی,خواص و فضیلت اسم اعظم,اسم اعظم برای حاجت روایی,اسم اعظم برای طلب حاجت,اسم اعظم برای گشایش کار,اسم اعظم برای رفع مشکل و گرفتاری

طریقه و روش به دست آوردن اسم اعظم – اسم اعظم چیست؟

روش استخراج و به دست آوردن اسم اعظم اسم خود :

با توجه به اهمیت اسماء الهی و تأثیر آن در روح و روان و زندگی ما انسانها، بر آن شدیم تا اسماءالله و خواص و معانی آنها را برای شما کاربر عزیز معرفی نماییم.

اسم اعظم صرف دانستن و گفتن یک لفظ نیست بلکه فراتر از لفظ دارای حقیقتی است که در اثر خود سازی، تهذیب نفس، عبادت و توفیقات الهی در وجود افراد پیدا می شود و در پرتو این حالت خداوند چنان قدرت و مقام والایى به آنها خواهد داد.

در روایات زیادى روى مسأله اسم اعظم خدا تکیه شده، و از آنها استفاده مى شود که اگر کسى خدا را به اسم اعظم‌اش بخواند دعاى او مستجاب مى گردد، و هرچه از خدا بخواهد به او مى دهد

در ذیل بعضى از این روایات آمده است:

«وَ الَّذى نَفْسى بِیَدِهِ لَقْد سَئَلَ اَللهَ باسمِهِ الاَعْظَمِ الَّذى اِذا سُئِلَ بِه اَعْطاهُ وَ اِذا ادُعِى بِه اَجابَ»

معنی دعای فوق :

«قسم به کسى که جانم بدست او است، او خدا را به اسم اعظم‌اش خواند، همان اسمى که اگر خدا را به آن بخوانند عطا مى کند و اگر دعا به آن کنند اجابت مى نماید

چگونه اسم اعظم متناسب با عدد خود داشته باشیم؟

در کتاب « غم عشق » آمده است :

« یکی از بزرگان را در قم زیارت کردم . ایشان فرمودند : هر مومنی اسم اعظم خاص خودش را باید شناسایی کند و در شدائد و مشکلات از معنویت آن استفاده نماید .

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *