خانه / دسته‌بندی نشده / طلسم قفل و زنجیر برای تسخیر و مطیع کردن شوهر جهت خیانت نکردن

طلسم قفل و زنجیر برای تسخیر و مطیع کردن شوهر جهت خیانت نکردن

طلسم قفل و زنجیر برای تسخیر و مطیع کردن شوهر جهت خیانت نکردن

در این پست از سایت هاروس طلسم قفل و زنجیر برای تسخیر و مطیع کردن شوهر جهت خیانت نکردن را قرار دادیم . طلسم زیر از طلسمات قوی و مجرب برای قفل و زنجیر کردن شوهر برای جلوگیری از خیانت کردن مرد و رابطه با زن های دیگر می باشد که بر روی قفل و زنجیر نوشته می شود . شوهر در تسخیر و اطاعت زن باشد و هیچگاه مرد به زن دیگری تمایل پیدا نکند می توان از این طلسم قوی و مجرب قفل و زنجیر استفاده کرد …

طلسم قفل و زنجیر برای تسخیر و مطیع کردن شوهر جهت خیانت نکردن
طلسم قفل و زنجیر برای تسخیر و مطیع کردن

طلسم قفل برای بستن مردان به زنان,طریقه نوشتن طلسم قفل و زنجیر,طلسم تسخیر مردان با قفل و زنجیر,طلسم مطیع کردن مردان با قفل و زنجیر,طلسم تسخیر فوری مرد با قفل,طلسم تسخیر فوری شوهر با قفل,طلسم قفل و زنجیر برای خیانت نکردن شوهر,طلسم قفل و کلید,طلسم قفل چیست,طلسم قفل در قبرستان,طلسم قفل مرد,طلسم قفل محبت,طلسم قفل معشوق,طلسم قفل یهود,طلسم قفل ازدواج,طلسم تسخیر قلب,طلسم تسخیر افراد,طلسم تسخیر مرد,طلسم تسخیر زنان,طلسم تسخیر چیست,طلسم تسخیر زن,طلسم تسخیر خلایق,طلسم تسخیر زن شوهردار,طلسم مطیع شدن معشوق,طلسم مطیع شدن پدر,طلسم مطیع شدن فرزند,طلسم مطیع شدن شخص,طلسم مطیع یا رکوب الحمار,طلسم مطیع شدن دیگران

طلسم قفل و زنجیر برای تسخیر و مطیع کردن شوهر خیانت نکردن:

برای اینکه زنی بتواند شوهرش را قفل بزند و همسرش را ببندد تا به زن دیگری علاقه مند نشود و یا اینکه مرد نتواند هیچگاه زندگی را ترک کند و یا زنی نتواند شوهرش را دچار سحر کند.

باید زن یک قفل نو و کار نکرده تهیه کند و قفل بسته باشد و بر روی قفل(اسم شوهر و اسم مادرش) و بر روی کلید(نام خودش و نام مادرش را بنویسد) و قفل را در (دست چپ) بگیرد و کلید را در (دست راست) و ۱۱۱بار بگوید: (یا فتاح).

و بعد کلید را داخل قفل بگذارد و بگوید: افتح لی یا فتاح قلب فلان ابن فلانه واجعله مسکنا لی.

بعد از آن قفل را باز کند و دوباره بگوید: و اغلق قلبه على محبتی حتى لا یحب احد غیریو سپس قفل را ببندد و همیشه همراه خود بدون اینکه کسی ببیند داشته باشد.

این قفل تا زمانی که بسته باشد شوهر در تسخیر و اطاعت زن باشد و هیچگاه مرد به زن دیگری تمایل پیدا نکند و تا زمانی که قفل بسته باشد مرد در قفل زنش باشد و تمام زنان در نظرش سیاه شوند.

برگرفته از سایت دعاگو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *